تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انصراف مدیرعامل خبرگزاری فارس از حضور در انتخابات هیأت نظارت بر مطبوعات

انصراف مدیرعامل خبرگزاری فارس از حضور در انتخابات هیأت نظارتبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل خبرگزاری فارس از حضور در انتخابات نمایندگان مدیرمسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات انصراف داد.

پیام تیرانداز در توضیح دلیل انصراف خود، اعلام کرد که با توجه به ثبت نام افراد شایسته‌تر، حضور خود را ضروری نمی‌داند.

مدیرعامل خبرگزاری فارس با اعلام کناره‌گیری خود به دبیرخانه هیأت نظارت بر مطبوعات و ضمن تشکر از دست‌اندرکاران انتخابات، ابراز امیدواری کرد در این دوره، بهترین انتخاب صورت گیرد.

یادآور می‌شود، دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، چندی قبل از مدیران مسؤول مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی برای مشارکت بیشتر در انتخابات هفدهمین دوره هیأت نظارت بر مطبوعات دعوت کرده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انصراف مدیرعامل خبرگزاری فارس از حضور در انتخابات هیأت نظارت بر مطبوعات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..