تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رزبری پای از کامپیوتر ۲۵ دلاری خود با نام +Pi 3 Model A رونمایی کرد

بنیاد رزبری پای که به توسعه‌ی رایانه‌های ماژولار می‌پردازد، امروز از دستگاه +Pi 3 Model A با قیمت ۲۵ دلار رونمایی کرد.

رزربری پای یکی از بنیاد‌هایی است که هدفش عرضه‌ی دستگاه‌های رایانشی به ارزان‌ترین شکل ممکن است. حال این بنیاد، امروز از دستگاه جدیدی رونمایی کرده که تنها با پرداخت مبلغ ۲۵ دلار قابل‌ خریداری خواهد بود.

این مدل که +Pi 3 Model A نام دارد، بسیاری از ویژگی‌های نسخه‌ی بالارده خود را درون خود جای داده که از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۴ گیگاهرتز اشاره کرد؛ این پردازنده پیش‌تر در مدل +B استفاده شده بود که با قیمت ۳۵ دلار به‌فروش می‌رسید. افزون بر این، پشتیبانی از بلوتوث ۴.۲ در کنار فرکانس ۲.۴ تا ۵ گیگاهرتز برای امواج وایفای، استفاده از این دستگاه را به‌صورت بی‌سیم سهولت بخشیده است.

با این وجود، در بخش‌هایی نیز شاهد کاهش توان قطعات سخت‌افزاری هستیم. به‌عنوان نمونه، در حالی که مدل +B از ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۴ درگاه USB و یک درگاه اترنت استفاده می‌کرد، در این نسخه شاهد به‌کارگیری ۵۱۲ مگابایت رم و یک درگاه USB‌ هستیم؛ همچنین درگاه اترنت نیز به‌کلی حذف شده است.

پیش‌تر نیز رزبری پای برای کاهش قیمت دستگاه‌هایش دست به‌چنین کاری زده بود؛ با این تفاوت که این‌بار محصول آن‌ها بسیار توانمندتر در انجام کارها است.

هنوز بین این دستگاه و ارزان‌قیمت‌ترین رایانه‌ی رزبری پای با نام Pi Zero فاصله‌ی ۲۰ دلار وجود دارد؛ با این حال اگر خواستار قدرت سخت‌افزاری بیشتر و اتصالات بهتری هستید، قطعاً ساخته‌ی جدید این بنیاد کمک بسیاری به شما در پروژه‌هایتان خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رزبری پای از کامپیوتر ۲۵ دلاری خود با نام +Pi 3 Model A رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..