تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وصیت‌های شهید مدافع حرم قبل از اعزام به سوریه +فیلم

وصیت‌های شهید مدافع حرم قبل از اعزام به سوریه+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهدای دوران دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم پیش از شهادت، زندگی عادی و معمولی مثل سایر افراد داشته و تنها موضوعی که آن‌ها را در نگاه الهی متمایز کرد، مخلص بودن آن شهدا در برابر خداوند متعال و ابراز عشق بی بدیلشان بود.

سادگی شهدا در زندگی و مراقبت‌های معنوی رفتاری که کسی را از خود رنجیده و دل شکسته نکنند و همچنین مهربانی در کلام و عمل با دوستان، خانواده و دور و اطرافی‌هایشان از جمله موضوعاتی است که در زندگی سایر شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به چشم می‌خورد.

نگاهی گذرا و کوتاه به زندگی شهدا گویای همه نا گفته‌هایی است که تا بحال درباره شهدا ذکر نشده و به زبان آورده نشده است. در ادامه ویدئویی جالب و دیدنی از شهید مدافع حرم محمدحسین بشیری را در حال اعزام وی به سوریه را مشاهده می‌کنید.

این شهید مدافع حرم خطاب به فردی که فیلم را از او ضبط کرده است می‌گوید: امیدوارم دوستان و آشنایانی که مرا می‌شناسند حلالم کنند و اگر از مدهای بدی دیده‌اند من را ببخشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وصیت‌های شهید مدافع حرم قبل از اعزام به سوریه +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..