تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زاکربرگ به مدیران خود دستور داد که از گوشی‌های اندرویدی استفاده کنند

زاکربرگ به مدیران خود دستور داد که از گوشی‌های اندرویدی استفاده کنندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمپانی فیس‌بوک که یک شرکت بدنام در حفظ امنیت اطلاعات کاربران خود است، در حال ایجاد کردن تغییراتی است که این شبکه اجتماعی را نسبت به رقیبان خود بررسی کند و هر روز خبری تازه از آن شنیده می‌شود اما جدیدترین خبری که از این شرکت منتشر شده، مربوط به اپلیکیشن آن نیست و از مدیریت آن خبر می‌دهد. مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت فیس‌بوک به تیم مدیریتی خود دستور داده است که از گوشی‌های اندرویدی استفاده کنند.

مارک زاکربرگ علت این تصمیم خود را گسترده‌تر بودن استفاده از این سیستم عامل اعلام کرده است ولی گزارش‌ها حاکی از این است که این تصمیم بعد از موقعی گرفته شده است که تیم کوک، مدیرعامل کمپانی بزرگ و چند ملیتی اپل از فیس‌بوک انتقاد کرده و آن را به دلیل زیر نظر گرفتن فعالیت‌های کاربران خود زیر سؤال برده است. تیم کوک در مصاحبه‌ای با MSNBC مطرح کرده است که اگر وی جای زاکربرگ خود را در شرایط زاکربرگ قرار نمی‌گرفت تا با اتهامات زیادی روبرو شود.

مدتی کوتاه پس از این مصاحبه، مدیرعامل فیس‌بوک اظهارات کوک را شعاری قلمداد کرد. وی به رسانه‌ها گفت: «من فکر می‌کنم مهم است که دچار سندروم استکهلم نشویم و اجازه ندهیم شرکت‌هایی که به سختی تلاش می‌کنند تا پول بیشتری از شما بگیرند، شما را قانع کنند که اهمیت بیشتری برایتان قائل هستند. چون که این موضوع به نظر من مضحک است.»

البته هنوز دلیل دقیق تصمیم زاکربرگ مشخص نیست اما به نظر می‌رسد این تصمیم چندان غیرمنطقی نباشد چرا که اندروید سیستم عاملی است که بیشترین کاربر را در جهان دارد. شرکت‌های دیگری چون اسنپ کاربران خود را به داشتن گوشی‌های اندروید تشویق می‌کند. دو سیستم عامل رقیب iOS و اندروید تفاوت‌های بنیادی با یکدیگر دارند که در زمینه توسعه یک اپلیکیشن می‌توانند برای توسعه‌دهندگان آن‌ها مشکل ایجاد کند.

گفتنی است، مدیرانی مانند دیوید مارکوس و اندرو بازوورث هنوز هم از گوشی‌های اپل استفاده می‌کنند چون در توئیتر فعالیت می‌کنند. بدین ترتیب دستور زاکربرگ چندان جدی هم نبوده است.

بیشتر بخوانید: فیس‌بوک در حال آماده کردن یک عینک واقعیت افزوده است 

انتهای پیام/

زاکربرگ دستور استفاده از گوشی‌های اندرویدی را به مدیران خود داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زاکربرگ به مدیران خود دستور داد که از گوشی‌های اندرویدی استفاده کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..