تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنجال بی حیایی مرد شوشتری با نوجوانان! +عکس

رییس پلیس فتای شهرستان شوشتر از دستگیری مرد شیطان صفتی که اقدام به انتشارفیلم غیراخلاقی ومستهجن درشهرستان شوشتر می رد، خبر داد.

به گزارش شمانیوز: رییس پلیس Police فتای شهرستان شوشتر اعلام کرد: مأمورین انتظامی شهرستان شوشتر ضمن هماهنگی با مقام محترم قضایی با اشراف اطلاعاتی وهمچنین کارهای پلیسی توانستند کمتر از 6 ساعت عاملین این موضوع را شناسایی و دستگیر کنند و بر این اساس عاملین انتشار این فیلم مستهجن هم اکنون در بازداشت بسرمی برند و موضوع علت و انگیزه این حرکت دردست بررسی است.

مسئولین امنیتی شهرستان شوشتر همچنین از فعالان فضایی مجازی خواست تا از نشر این فیلم غیراخلاقی خوداری نمایند و گرنه با این افراد برخورد قضایی میگردد. لازم به ذکراست فیلم مذکور در شب رحلت رسول اکرم انتشاریافت که مورد رنجش مردم شهرستان شوشترگردید.

https://static3.rokna.net/thumbnail/LPJ4IPw0e6NS/UtjBuyEcFlueNU9K4hSyNnbs32OAuFhnQ-_dxw0RVwm0qukoI27-JV2XP73Xc1uGeDRyE0w8KroWzW-qqnnRxUrJQlXHSS_lo9oZXp5-8OZkoj0HC0p861QCibIcLQxMhJqVyl6FovVnWikCV82JhoJ6ghr03uN4/%D9%85%D8%B1%D8%AF-%D8%B4%DB%8C%D8%B7%D8%A7%D9%86-%D8%B5%D9%81%D8%AA.jpg

منبع: رکنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنجال بی حیایی مرد شوشتری با نوجوانان! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..