تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امن ترین مرزهای کشور را با همکاری مرزنشینان داریم

فرمانده ناجا در نشست با سران طوایف مرزی گلستان:

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ،سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری که با سران طوایف و ریش سفیدان مرزی استان گلستان در سالن راه آهن اﻳﻨﭽﻪ ﺑﺮﻭن ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ ﺷﻬﺮ ﻣﺮﺯی اﻳﺮاﻥ و ﺗﺮﻛﻤﻨﺴﺘﺎﻥ برگزار شد، گفت:ﻫﺪﻑ ﻣﺎ اﺯ ﺑﺎﺯﺩﻳﺪ مناطق مرزی استان گلستان، ﺁﺷﻨﺎیی ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺑﻪ ﻭﺿﻌﻴﺖ ﻣﻨﻂﻘﻪ اینچه ﺑﺮﻭﻥ و ﺭﻓﻊ ﻣﺸﻜﻼﺕ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﻨﻂﻘﻪ اﺳﺖکه ﺑﺎﻻﺗﺮﻳﻦ ﭘﺸﺘﻮاﻧﻪ ﺩﺭ ﻣﺮﺯ ﺭا ﻫﻤﻜﺎﺭی و ﻫﻤﺎهنگی ﻣﺮﺩﻡ ﺑﺎ ﻣﺮﺯﺑﺎﻧﺎﻥ می ﺩاﻧﻢ.

وی افزود: مرزنشینان بالاترین پشتیبان مرز‌ها بوده که هماهنگی خوبی با مرزبانان دارند و با کمترین هزینه و بهترین اقدام از مرز‌ها پشتیبانی کرده‌اند.

اشتری تصریح کرد: مرزنشینان مرزبانان اصلی هستند و باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشیم و خوشبختانه در استان گلستان هم شرایط خوبی برقرار است.

وی ادامه داد: مرزبانی صرفا نگاه امنیتی به مرز‌ها ندارد بلکه برای معیشت مرزنشینان و حل مشکلات آن‌ها باید چاره‌ای بیاندیشیم، زیرا آرامش معیشتی موجب امنیت می‌شود.

فرمانده ناجا با مهم شمردن اشتغال و تولید داخلی، بیان کرد: وظیفه ما پیگیری مشکلات مرزنشینان است و برای رونق بازارچه مرزی اینچه برون هم هر آنچه در توان ما باشد دریغ نخواهیم کرد تا شاهد رشد و ارتقا در منطقه باشیم.

وی در خصوص  ﻛﺸﺖ و ﺯﺭﻉ و ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻛﺸﺎﻭﺭﺯی در این منطقه گفت:ما برای برقراری رفاه  حال بیشتر مردم این منطقه ﻫﺮ ﺁﻧﭽﻪ ﺭا ﻛﻪ ﺩﺭ ﺣﻮﺯه ﻧﺎﺟﺎ ﺑﺎﺷﺪ کمک ﺧﻮاﻫﻴﻢ ﻛﺮﺩ.

اشتری در خصوص راه اندازی پاسگاه داشلی برون گفت: اگر مکان مشخص شود برای راه اندازی پاسگاه بخش داشلی برون اقدام خواهیم کرد تا بخش انتظامی هم در این منطقه تقویت شود.

وی افزود: از تعامل، همکاری، وحدت و یک رنگی بزرگان این منطقه تشکر می‌کنم، زیرا باعث دلگرمی مسئولان هستند.

اشتری تصریح کرد: نیروی انتظامی حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم است و با تمام وجود برای امنیت و آرامش مردم خدمت می‌کنیم و گواه آن شهدای نیروی انتظامی هستند.

وی یادآور شد: تمام تلاش ما این است که آرامش و امنیت را در کشور ارتقا دهیم و خوشبختانه در اقصی نقاط کشور امنیت خوبی داریم و جمهوری اسلامی ایران یک جزیره امن و باثبات است.

وی اضافه کرد کرد: اقدامات برخی گروه‌های تروریستی دلیلی بر ناامنی نیست و امنیتی باثبات و مثال زدنی در کشور داریم که به برکت حضور مردم است.

بیشتر بخوانید:قول مساعد دولت پاکستان برای آزادی مرزبانان ربوده شده

انتهای پیام/پ

فرمانده ناجا در نشست با سران طوایف مرزی گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امن ترین مرزهای کشور را با همکاری مرزنشینان داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..