تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی اکشن و تیراندازی Unkilled 2.0.1 – اندروید

Unkilled بازی مهیج و زیبایی می باشد که شما در آن می بایستی با دانلود Unkilled به کشتن زامبی ها بپردازید و با دنبال کردن منبع شیوع این بیماری سعی در خنثی کردن و رفع کردن مشکلات مختلف در ماموریت های مختلف خواهید شد. محیط های بسیار عالی که این بازی برای کاربران فراهم می کند، باعث می شود شما ساعت ها بتوانید بازی را تجربه کرده و از ریتم هیجان انگیز بازی توان دل کندن نداشته باشید. شخصیت های متفاوت و زیبایی در بازی معرفی می شوند و که هر کدام از آنها در مراحل جداگانه داستان خوبی را برای خود خواهند داشت. این شخصیت ها با گرافیک زیبای بازی تلفیق شده و یک بازی اعتیادآور و سرتاسر هیجان را برای شما خواهد داشت.

با دانلود Unkilled می توانید سلاح های متفاوت و قدرتمندی را برای خود داشته باشید و برای کشتن هر نوع از دشمن از هر کدام از انها استفاده نمایید. امکان ارتقا شخصیت های بازی برای مچ شدن بهتر با محیط نیز امکان پذیر می باشد و شما با دست باز می توانید طراحی های لازم را روی شخصیت ها و سلاح های بازی داشته باشید. بازی دارای ریتم اکشن بسیار مهیجی می باشد که شما می توانید در تمامی مراحل آن را تجربه کنید. نیروهای نظامی خود را در بازی به امکان مختلف فرستاده و در نهایت به دنبال منابع این بیماری باشید تا بتوانید بهتر و سریع تر به نتیجه پایانی بازی دست یابید. بازی روی اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Unkilled از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

Unkilled 2.0.1 Apk + Mod + Data

کاور-Unkilled

Unkilled-Screenshot-1  Unkilled-Screenshot-2

info

UNKILLED is a winner!

The multiply awarded best-looking mobile shooter you have ever seen.

Online multiplayer, extra long storyline, special ops, many unique weapons

NYC is the center of the world’s latest zombie outbreak. You are Joe, member of the anti-zombie unit WOLFPACK, a private military organization designed to find, track, and eliminate the zombies and human enemies as well. Who dares to stop this crisis before it becomes global ? Build up your Multiplayer character into a finely tuned killing machine!

Changelog :

STORY: Region 8 Unlocked!

– 25 new story missions!

– New boss fights!

– 3 new environments!

راهنمای نصب

–  فایل نصبی خود را دانلود کرده و نصب نمایید.

–  فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج نمایید.

–  پوشه دیتا را به طور مستقیم در مسیر Android / Obb کپی نمایید.

–  از بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی اکشن و تیراندازی Unkilled 2.0.1 – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..