تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخصیص اعتبار فرهنگی به دانشجویان خارجی/ کمک وزارت علوم به صندوق قرض الحسنه دانشگاه شهید چمران اهواز

تخصیص اعتبار فرهنگی به دانشجویان خارجی/ کمک وزارت علوم به صندوق قرض الحسنه دانشگاه شهید چمران اهوازصدیقی گفت: اعتبار فرهنگی برای دانشجویان خارجی و کمک به صندوق قرض الحسنه دانشجویان تخصیص می‌یابد. به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در جمع اعضای هیئت رئیسه دانشگاه شهید چمران اهواز از اختصاص اعتبار فرهنگی برای دانشجویان خارجی ، کمک به صندوق قرض الحسنه دانشجویان و تجهیز سیستم اینترنت خوابگاه دخترانه این دانشگاه خبرداد.

در این نشست صدیقی با بیان اینکه دوسال قبل پروژه‌های عمرانی مهم و موفقی در دانشگاه شهید چمران اهواز انجام شده است، اظهار داشت: گزارش های ارائه شده از سوی معاونت های این دانشگاه نشان می‌دهد اقدامات اساسی و زیربنایی خوبی در خوابگاه دخترانه حضرت معصومه (س) صورت گرفته که موجب رضایت دانشجویان نیز شده و قابل تقدیر است.

وی افزود: در خصوص وضعیت چمن مصنوعی دانشگاه شهید چمران اهوازهم تلاش خواهیم کرد کمک های لازم انجام شود.

اقدامات دانشگاه شهید چمران اهواز برای خوابگاه‌ها

غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز نیز گفت: خوابگاه ها بخشی از مجموعه دانشگاه محسوب می شود که در حوزه زیرساختی با مشکلات بسیاری روبرو بوده اند.

وی اظهار کرد: این مسئله نه تنها در بخش های دیگر دانشگاه شهید چمران اهواز بلکه در سایر دانشگاه های استان نیز مشاهده می‌شود.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، افزود: دانشگاه بیش از ۶۰ سال قدمت دارد و این مسئله موجب فرسودگی در بخش های مختلف گردیده که با توجه به حجم خسارات باقی مانده از دوران دفاع مقدس و انباشت مشکلات نمی توان انتظار داشت این مسائل در کوتاه مدت حل شود.

خواجه، در خصوص اقدامات انجام شده در بخش خوابگاه های دانشگاه، بیان کرد: در سال ۹۶ و ۹۷ مجموعه دانشگاه شهید چمران اهواز تلاش های بسیاری برای انجام پروژه های بازسازی و بهسازی خوابگاه ها داشته که موجب رضایت دانشجویان گردیده است.

در این نشست همچنین علیرضا قدردان معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز به ارایه گزارشی از کمبودها و مشکلات خوابگاه ها و محیط های دانشجویی پرداخت و گفت: افزایش فضای اتاق های سلف خوابگاه ها، نصب سایبان در خوابگاه ها، افزایش فضاهای ورزشی، افزایش فضای مرکز مشاوره، تعمیر و تجهیز استخر روباز دانشگاه، اسکان دانشجویان خارجی و بهبود وضعیت کلینیک دندانپزشکی دانشگاه از جمله مواردی است که امیدواریم بتوانیم با تخصیص اعتبارات رفاه حال بیشتر دانشجویان را فراهم نماییم.

گزارشی از وضعیت تجهیز و تعمیرات خوابگاه دخترانه حضرت معصومه

حمیدرضا غفوری معاون طرح و توسعه دانشگاه شهید چمران اهواز نیز گزارشی از وضعیت تجهیز و تعمیرات انجام شده در خوابگاه دخترانه حضرت معصومه (س) ارایه کرد و افزود: معماری نامناسب با اقلیم گرمسیری، قدمت و فرسودگی ساختمان ها و قدمت تاسیسات برودتی از جمله مشکلات اصلی این مجتمع خوابگاهی بود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در خوابگاه ها از جمله بازسازی موتورخانه شماره سه، تقویت زیرساخت بلوک های ۵ تا ۸، تجهیز اتاق ها به کولر اسپیلت و... اظهارکرد: در حال حاضر مهم ترین مشکلات کمبود اعتبارات، تخصیص های ناچیز و با تاخیر زیاد، آب و هوای نامساعد، تعطیلات مکرر به دلایل مختلف از جمله بدی آب و هوا، تغییر قیمت کالاها، کمبود اجناس در بازار و عدم تامین کولر به تعداد مورد نیاز است.

دکتر علی حقیقی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز نیز در این نشست به مشکل اینترنت خوابگاه ها اشاره کرد و افزود: برای حل این مشکل به حداقل ۲۵۰ اکسس پوینت نیاز است که امیدواریم در بخش تامین اعتبار کمک های لازم صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به حجم کارهای تحقیقاتی دانشجویان ارشد و دکتری استفاده از اینترنت بسیار زیاد است که می توان با تامین این تعداد اکسس پوینت شرایط را بهبود بخشید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخصیص اعتبار فرهنگی به دانشجویان خارجی/ کمک وزارت علوم به صندوق قرض الحسنه دانشگاه شهید چمران اهواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..