تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چین به درخواست اصلاحات تجاری آمریکا پاسخ داد

به گزارش خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده، تعرفه های 250 میلیارد دلاری بر واردات چین اعمال کرده است تا پکن را به اعطای امتیازات ذکر شده در لیستی که شرایط تجارت بین دو کشور را تغییر می دهد، وادار کند. چین نیز با اعمال تعرفه های مالیاتی بر واردات کالاهای چین به این عمل آمریکا واکنش نشان داده است.
این خبرگزاری نوشت: انتظار می رود ترامپ و 'شی جین پینگ' رئیس جمهوری چین در حاشیه نشست «گروه 20» در آرژانتین که اواخر ماه نوامبر یا اوایل ماه دسامبر (آبان - آذر) برگزار می شود دیدار داشته باشند.
رئیس جمهوری آمریکا بارها و بارها از پکن به دلیل سرقت مالکیت معنوی، یارانه های صنعتی، موانع ورود چین به کسب و کار آمریکا و کسری تجارت ایالات متحده با چین انتقاد کرده است.
به نوشته رویترز، سه مقام دولتی ایالات متحده آمریکا روز چهارشنبه 14 نوامبر (23 آبان) اعلام کردند که چین پاسخی کتبی به موارد ذکر شده توسط ایالات متحده به واشنگتن ارسال کرده است. این مقامات جزئیات بیشتری درباره محتوای این پاسخ ذکر نکرده اند.
ایالات متحده می گوید تا زمانی که طرح های خاص چین را برای رسیدگی به نگرانی هایش نبیند مذاکرات تجاری را آغاز نخواهد کرد. پس از گفت و گوی تلفتی 'ترامپ' و 'شی' اوایل ماه جاری واشنگتن اعلام کرد ایالات متحده تمایل دارد با چین توافق کند اما در صورت عدم موفقیت مذاکرات تعرفه های بیشتری بر چین اعمال خواهد شد.
'مایک پنس' معاون ریاست جمهوری آمریکا روز سه شنبه 13 نوامبر (22 آبان) اعلام کرد، پکن باید برای اجتناب از جنگ سرد با ایالات متحده رفتار خود را تغییر دهد.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چین به درخواست اصلاحات تجاری آمریکا پاسخ داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..