تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گردآوری روزنامه‌های تهران قدیم در کتاب تهران‌نگاری

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اشرف بروجردی در مراسم رونمایی از کتاب تهران‌نگاری که صبح امروز با حضور پیروز حناچی معاون شهرداری و معماری شهرداری تهران (شهردار منتخب تهران) و جمعی از اعضای شورای شهر تهران در محل کتابخانه ملی برگزار شد، اظهار کرد: ابتدا انتخاب آقای حناچی به عنوان شهردار منتخب تهران را به اعضای شورای شهر تهران و شهروندان تهرانی تبریک گفته و امیدوارم با حضور وی در مجموعه شهرداری و با توجه به سوابق علمی اتفاقات خوبی در شهر بیفتد.

وی تصریح کرد: این نشست حدود یک ماه پیش تدارک دیده شد و هیچ ارتباطی به انتخاب آقای حناچی به عنوان شهردار جدید تهران ندارد اما این انتخاب را با برگزاری این مراسم به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم اتفاقات خوبی در شهر بیفتد.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی بیان کرد: قرآن برای ما راه را ترسیم کرده است و بیان کرده کسانی را به کار بگیریم که شائبه و شبهه‌ای را نسبت به رفتارشان نداشته باشند و هم امانتدار این سرزمین و هم توانایی‌های قابل توجهی را داشته باشند و آقای حناچی از اساتید دانشگاه هستند و حضورشان در وزارت راه و شهرسازی و شهرداری موثر بوده است.

بروجردی با اشاره به رونمایی جلد دوم کتاب تهران نگاری بیان کرد: این کتاب حدود 600 یا 6000 صفحه است که روزنامه‌های تهران قدیم را جمع آوری کرده و مستند و در این کتاب گردآوری شده است.

وی گفت: جلد اول این کتاب مربوط به نقشه‌های تهران بود و هم اکنون جلد دوم این کتاب با همکاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تهیه شده است و این کتاب توسط رضا شیرازیان تدوین شده و امیدواریم مردم از این کتاب استفاده کنند.

معاون رئیس جمهور همچنین با تفاهم نامه امضا شده کتابخانه ملی و شورای شهر تهران گفت: براساس این تفاهم نامه اسناد مربوط به تصمیمات شورا از بدو انقلاب تا زمان حال به سازمان اسناد و کتابخانه ملی داده خواهد شد تا این اسناد در اختیار علاقه مندان و بازدید آنها قرار بگیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گردآوری روزنامه‌های تهران قدیم در کتاب تهران‌نگاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..