تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه های هفته بسیج در قم تشریح شد

برنامه های هفته بسیج در قم تشریح شدبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم،سردار شاهچراغی،فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع)  قم روز پنجشنبه در نشست خبری هفته بسیج در سالن جلسات ساختمان شهید آیت‌الله سعیدی، با بیان اینکه در طول دوران 40 ساله انقلاب همواره رسانه‌ها زمینه رشد و تعالی کشور را فراهم کرده‌اند اظهار کرد: همواره بخشی از وظیفه صدور انقلاب بر عهده رسانه‌ها بوده و سپاه هم همیشه از لطف و محبت رسانه‌ها برخوردار بوده که این زحمات جای تقدیر دارد.

وی تشکیل بسیج را یکی از اتفاقات بزرگ پس از انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: گذشته نشان می‌دهد که هر روز که از عمر بسیج می‌گذرد نقش آن و اثرگذاری آن بیش از پیش می‌شود؛ بسیج در حوزه‌های دفاعی امنیتی، اجتماعی و فرهنگی افتخارات زیادی را آفریده است. بسیج جمعیت فعال جامعه است و کسانی که خود را متعهد به انقلاب می‌دانند تلاششان این است که در عرصه‌های مختلف حضور موثر داشته باشند که این ثمرات نتیجه تیزبینی امام راحل(ره) و نگاه حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه امروز که کشور در شرایط سخت قرار دارد بسیج در عرصه‌های اقتصادی و سازندگی به کمک دولت و مردم آمده است تصریح کرد: بسیج هرجایی که نقصی وجود دارد و نیاز به حمایت است ورود کرده و به صورت سازمان‌یافته مردم را وارد عرصه خدمت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج به جهت فراگیری در تمام جغرافیای کشور ظرفیت‌های فراوان و موثری دارد گفت: گل سرسبد بسیجیان شهدا هستند که در مقاطع مختلف پس از انقلاب، در دفاع مقدس، در دفاع از امنیت کشور، در حضور در جبهه مقاومت و کمک به مظلومان جهان حضور فعال داشته‌اند و جان خود را فدا کردند.

سردار شاهچراغی با بیان اینکه ایام هفته بسیج فرصتی برای بازنگری و مروری بر نقش بسیج و چگونگی مردم سازمان‌یافته در حوزه‌های مختلف است افزود: امروز با توجه به شرایط کشور مهم‌ترین عرصه‌ای که بسیج می‌تواند نقش داشته باشد ضمن حضور در عرصه‌های مختلف دفاعی، امنیتی و...، نقش خدمت‌رسانی است. دشمن تلاش می‌کند یاس و ناامیدی را فضای غالب کشور کند که موفق نبوده و بسیج در این میدان نقش مردمی و خدمت‌رسانی و کمک به دولت را ایفا کرده‌ است.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج در استان قم بیان کرد: برنامه‌های هفته بسیج در قم از 26 آبان به مناسبت آغاز امامت امام زمان(عج) آغاز خواهد شد و تا پنجم آذر ادامه خواهد داشت.

سردار شاهچراغی با اذعان به اینکه 40 عنوان و 380 برنامه در هفته بسیج تعریف شده است تصریح کرد: صبح روز 26 آبان‌ماه با صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در مسجد مقدس جمکران برنامه‌های هفته بسیج آغاز می‌شود.

وی از برگزاری یادواره شهید زین‌الدین و 6 هزار شهید استان قم در دومین روز برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در استان قم خبر داد و افزود: نسبت شهدا به جمعیت استان قم بسیار بالا است و جای افتخار است که این استان مهد انقلاب بوده و در ادامه مسیر انقلاب نیز نقش‌آفرینی موثری داشته است؛ در این یادواره برنامه‌های متنوعی اجرا خواهد شد و سردار فدوی نیز سخنران ویژه این مراسم خواهند بود.

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) با اشاره به برپایی برنامه عطرافشانی مزار شهدای استان گفت: در مناطق محروم شهر قم 28 پروژه مشارکتی هدف‌گذاری شده بود که از آن جمله تکمیل مسجد، خانه عالم و... است که آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی یکی از ویژگی‌های بسیج خصوصا در بخش جوانان را شکل‌گیری گروه‌های جهادی دانست و افزود: در حوزه‌های تخصصی نیز گروه‌های جهادی شکل گرفته و در این راستا در هفته بسیج 50 گروه جهادی برای روستاها و محلات شهر قم تعریف شده تا خدمات لازم را در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و... ارائه کنند.

سردار شاهچراغی برگزاری شب شعر خاطره، راهیان نور دانش‌آموزی، مسابقات ورزشی بسیج، دیدار با علما و مراجع تقلید، ارائه خدمات پزشکی رایگان و... را از برنامه‌های هفته بسیج ذکر کرد و گفت: ما اعتقاد داریم که هرکسی با هر عنوانی قدمی برای خدمت به مردم بردارد جزو بسیجیان است.

وی با بیان اینکه امسال پیش‌بینی اعزام 5 هزار دانش‌آموز به راهیان نور را داریم بیان کرد: دختران دانش‌آموز تا بهمن‌ماه و پسران دانش‌آموز از بهمن‌ماه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ش

ویژه برنامه های هفته بسیج در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه های هفته بسیج در قم تشریح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..