تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع لاستیک ویژه ناوگان تاکسیرانی در قم

تحويل حواله لاستيک با نرخ مصوب به خودروهای گازوئیل سوز در قم به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم،مرتضی عزتی،مديرعامل سازمان تاکسيرانی قم با اشاره به برنامه‌ريزی سازمان تاکسيرانی برای توزيع لاستيک بين مجموعه خودروهای زيرمجموعه اظهار کرد: طی ماه‌های اخير که قيمت لاستيک در بازار به شدت نوسان پيدا کرده، سازمان تاکسيرانی تدابيری را انديشيده تا خللی در کار تاکسی های درون‌شهری و خودروهای حمل بار زيرمجموعه سازمان ايجاد نشود.

 وی با بيان اينکه برای توزيع لاستيک با نرخ مصوب حواله‌ لاستيک به ناوگان زيرمجموعه تاکسيرانی تحويل می شود خاطرنشان کرد: به کليه خودروهای حمل و نقل بار گازوئيل سوز(ديزل باری) که از سازمان تاکسيرانی پروانه فعاليت و اشتغال گرفتند حواله تحويل لاستيک با نرخ مصوب تحويل می شود.

 مديرعامل سازمان نظارت و مديريت تاکسيرانی شهرداری قم با بيان اينکه هزار و 700 خودرو ديزل باری از 2 تا 150 تن از اين سازمان تاکنون پروانه فعاليت دريافت کرده‌اند گفت: رانندگان اين خودروها می توانند جهت اخذ حواله لاستيک به سازمان بار سازمان تاکسيرانی واقع در ميدان 72 تن مراجعه کنند.

 وی با بيان اينکه برای تحويل حواله بايد مدارک پروانه اشتغال و فعاليت همراه رانندگان باشد افزود: رانندگان می توانند شنبه دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 14 تا 16 به سازمان بار سازمان تاکسيرانی واقع در ميدان 72 تن مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش

تمیدات سازمان تاکسیرانی قم برای توزیع لاستیک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع لاستیک ویژه ناوگان تاکسیرانی در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..