تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوچک‎شدن سفره‎های مردم از نتایج برجام بود/ دانشگاه‎ها در مسیر تولید علم حرکت کنند

ساعت: 11:51 منتشر شده در مورخ: 1397/08/24 شناسه خبر: 1428464

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: چند سال متوالی بر روی میز مذاکره با کشورهایی نشستیم که تنها خواسته‎های خود را بر ما تحمیل کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، نیک روش صبح امروز در گردهمایی مسئولان شورای بسیج دانشجوایی که با حضور دانشجویان بسیجی و مسئولان دانشگاه های استان در مهدیه اردبیل برگزار شد؛ اظهارداشت: دانشگاه ها باید در مسیر تولید علم و دانش و به دست آوردن رضایت جامعه حرکت کنند.

وی بیان کرد: کاری که حاکمیت‌ها باید انجام دهند این است که دسترسی به آموزش را افزایش دهند، یعنی ما در حین کیفیت‌بخشی به امور آموزشی باید دسترسی به آن را هم افزایش دهیم و این کاملاً به موازات تکنولوژی صورت می‌گیرد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه دانشجویان باید در حل مسائل و مشکلات جامعه از طریق تولید علم و دانش و پیشرفت در تکنولوژی های داخلی اقدام کنند، افزود: در حیطه آموزش باید سرمایه‌گذاری وسیعی صورت گیرد و کشورهایی موفق بوده که توجه کافی به این حیطه داشته و سرمایه‌گذاری‌های لازم را انجام داده‌اند.

نیک روش تربیت نیروهای متخصص و تراز اول انقلابی را یکی از اهداف مهم دانشگاه های کشور دانست و تصریح کرد: نیروهای انقلابی باید در میدان عمل تربیت یابند و این کار عمده دانشگاه های کشور است که باید به آن توجه کنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: چند سال متوالی بر روی میز مذاکره با کشورهایی نشستیم که تنها خواسته های خود را بر ما تحمیل کردند و کوچک شدن سفره مردم از جمله نتایج برجام در کشور بود.

 

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوچک‎شدن سفره‎های مردم از نتایج برجام بود/ دانشگاه‎ها در مسیر تولید علم حرکت کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..