تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشوری: خوشبختانه کاراته کاها آسیب جدی ندیدند

در پی واژگونی اتوبوس کاراته کا‌های استان فارس؛

محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره سانحه واژگونی اتوبوس حامل کاراته کاهای استان فارس بیان کرد: در این اتوبوس کاراته کاهای سبک های آزاد حضور داشتند و به محض اینکه این خبر را شنیدم با رئیس هیئت استان فارس صحبت کردم و پیگیر وضعیت سلامت ورزشکاران شدم.

او ادامه داد: خوشبختانه در این سانحه ورزشکاران ما آسیب جدی ندیدند و به صورت سرپایی درمان شدند و بعضی از کاراته کاها نیاز به بخیه داشتند که راهی بیمارستان شدند و در حال حاضر وضعیت ورزشکاران ما خوب است.

دبیر فدراسیون عنوان کرد: در این اتوبوس ملی پوشان کاراته حضور نداشتند و تنها ورزشکاران سبک آزاد بودند که خوشبختانه رئیس هیئت استان فارس سلامت آنها را تایید کرده است.

بیشتر بخوانید:

واژگونی اتوبوس بانوان کاراته کار فارس/۱۶ نفر مصدوم شدند

انتهای پیام/

اظهارات آشوری درباره حادثه واژگونی اتوبوس حامل کاراته کاهای استان فارس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشوری: خوشبختانه کاراته کاها آسیب جدی ندیدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..