تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نا کامی تروریست‌ها در حمله به جنوب شرق استان ادلب، شمال استان حماه و شمال استان لاذقیه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، جدیدترین خبر‌ها از تحولات میدانی شمال سوریه حاکی از آن است، که ده‌ها تن از عناصر تروریستی هیات تحریر الشام (جبهه النصره) و اجناد القفقاز عملیات گسترده‌ای را علیه نیرو‌های سوری در جنوب شرق استان ادلب انجام دادند. 

نا کامی تروریست‌ها در حمله به جنوب شرق استان ادلب، شمال استان حماه و شمال استان لاذقیه

بیشتربخوانید : طرح آمریکا در ادلب به کجا رسید؟

به گفته منابع میدانی، نیرو‌های سوری مستقر در ایستگاه‌های دفاعی به سرعت توانستند تحرکات تروریست‌ها را در این محور رصد کنند و پس از ۲ ساعت درگیری سنگین توانستند حملات را به طور کامل دفع کنند.

 ۱۵ تن از عناصر تروریستی در جریان درگیری کشته و زخمی شدند؛ سایر تروریست‌ها هم پس از متحمل شدن خسارت‌های سنگین از منطقه متواری شده و عقب نشینی کردند.

تروریست‌ها درصدد بودند با عقب راندن نیرو‌های ارتش سوریه، شهرک و فرودگاه ابوظهور را در جنوب شرق استان ادلب ناامن کنند و امنیت خط راه آهن دمشق - حلب را هم به چالش بکشند که ناکام ماندند.

گروهی دیگر از عناصر تروریستی مستقر در روستای «حصرایا» در شمال استان حماه هم حملاتی را علیه ایستگاه‌های دفاعی نیرو‌های ارتش سوریه در محور روستای «تل ملح» در حومه شهر مهم «محرده» انجام دادند که با واکنش به موقع حملات دفع شد.
یگان موشکی ارتش سوریه هم در پاسخ به حملات صورت گرفته، مواضع عناصر تروریستی را در شهرک «لطمانه» و روستا‌های «نالجیسات و تل الصخر» هدف قرار دادند؛ ده‌ها تن از تروریست‌ها در این حملات موشکی کشته و زخمی شدند و خسارت‌های زیادی به تجهیزات نظامی آنان وارد آمد.

از شمال استان لاذقیه خبر می‌رسد، گروهی از عناصر تروریستی هیات تحریرالشام (جبهه النصره) درصدد بودند به پایگاه نظامی نیرو‌های ارتش سوریه در ارتفاعات «ترکمان» نفوذ کنند که با اقدام به موقع ناکام ماندند و ضربات سنگینی را متحمل شدند.
به گزارش میزان، درگیری‌ها در این محور چندین ساعت به طول انجامید، اما نیرو‌های سوری در نهایت موفق شدند حملات را به طور کامل دفع کنند؛ ۱۵ تن از تروریست‌ها در جریان درگیری‌ها به هلاکت رسیدند و شماری دیگر زخمی شدند.

نام «عروه الشامی» از فرماندهان گروه‌های تروریستی هم در لیست کشته شدگان دیده می‌شود؛ تروریست‌ها در تلاش بودند با اشغال ایستگاه‌های دفاعی، مناطق شمالی استان لاذقیه را ناامن کنند که به نتیجه‌ای نرسیدند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

آخرین تحولات میدانی شمال سوریه؛ دفع حملات عناصر تروریستی در جنوب شرق استان ادلب، شمال استان حماه و شمال استان لاذقیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نا کامی تروریست‌ها در حمله به جنوب شرق استان ادلب، شمال استان حماه و شمال استان لاذقیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..