تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوهان قم به مصاف مقاومت قرچک می رود/تماشای دیدار رایگان است

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم،تيم فوتسال سوهان محمد سيمای قم در ديداری از هفته شانزدهم ليگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت شانزده روز پنج شنبه ۲۴ آبان در ورزشگاه شهيد حيدريان برابر تيم مقاومت قرچک صف آرايی می کند.

 این دوره از مسابقات با برگزاری هفت بازی در نقاط مختلف کشور به انجام می‌رسد که در قم، تیم سوهان محمد سیما در برابر دیدگان تماشاگران قمی به میدان می‌رود.

تماشای این بازی برای تماشاگران قمی رایگان اعلام شده تا هواداران این تیم بتوانند با سهولت بیشتری در محل برگزاری مسابقه حضور یابند.

تیم سوهان محمد سیما از ۱۵ بازی قبلی خود صاحب ۲۵ امتیاز است و در رده پنجم جدول قرار گرفته است و در تلاش است با پیروزی در این بازی ۲۸ امتیازی شده و موقعیت تیم رده سومی فرش آرای مشهد را مورد تهدید قرار دهد.

وضعیت جدول رده بندی لیگ برتر به گونه‌ای است که ۲ تیم گیتی پسند اصفهان با ۳۷ امتیاز و مس سونگون با ۳۶ امتیاز، در بالای جدول خود را از سایر تیم‌ها جدا کرده‌اند و رقابت برای قهرمانی تنها بین این دو تیم پرمهره جریان دارد اما در قسمت دیگر جدول چند تیم برای کسب رتبه سوم لیگ دندان تیز کرده‌اند که نماینده قم یکی از آن‌ها است.

اختلاف امتیاز بین تیم‌های سوم تا هفتم جدول، کم است و بدین ترتیب همه این تیم‌ها امیدوارند بتوانند خود را تا رده سوم جدول بالا بکشند به طوری که در حال حاضر فرش آرای مشهد با ۲۸ امتیاز سوم است، شهروند ساری با ۲۵ امتیاز چهارم است و سوهان محمد سیمای قم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده پنجم قرار دارد.

حفاری خوزستان با ۲۴ امتیاز و سن ایچ ساوه با ۲۲ امتیاز پشت سر نماینده قم در جدول لیگ قرار دارند و شاگردان حسین صبوری برای صعود در جدول باید این هفته در قم پیروز شوند.

محمد سيما تا پايان هفته پانزدهم با 25 امتياز در جايگاه پنجم جدول رده بندی ايستاده و مقاومت قرچک هم با 17 امتياز در رده دهم قرار دارد.

انتهای پیام/ش

دیدار سوهان محمد سیمای قم و مقاومت قرچک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوهان قم به مصاف مقاومت قرچک می رود/تماشای دیدار رایگان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..