تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش دید افقی در برخی محورهای استان زنجان/ بارش ها ادامه دارد

ساعت: 10:41 منتشر شده در مورخ: 1397/08/24 شناسه خبر: 1428453

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان خبرداد؛

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: در حال حاضر در برخی از محورهای استان زنجان مه موضعی و کاهش دید افقی گزارش شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد امینی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به گزارش وضعیت راه های استان زنجان،اظهار داشت: در حال حاضر در آزادراه و ترانزیت زنجان- قزوین با بارش پراکنده باران مواجه هستیم.

وی با اشاره به بارش باران و وجود مه موضعی در محور زنجان- بیجار،ادامه داد: مه موضعی و کاهش دید افقی در محورهای زنجان- طارم،زنجان- تهم- چورزق،ابهر-خدابنده،خدابنده-همدان،زنجان-دندی و سلطانیه-خدابنده وجود دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: رانندگان برای تردد در جاده های استان زنجان ضمن همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی،جوانب احتیاط را رعایت کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان خاطرنشان کرد: تردد در سایر محورهای مواصلاتی استان با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه و به صورت روان در جریان است.

امینی یادآور شد: همچنین وضعیت جوی امروز؛ قسمتی ابری تا ابری در برخی مناطق وزش باد شدید و احتمال بارش پراکنده است.

همچنین بر اساس پیش بینی هواشناسی زنجان، بارش‌ در استان زنجان تا اواخر روز جمعه تداوم دارد

با توجه به بارش برف در ارتفاعات شاهد مه آلودگی در برخی از مناطق استان خواهیم بود.

دمای هوای استان تا روز جمعه کاهش می‌یابد و هوا سردتر می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش دید افقی در برخی محورهای استان زنجان/ بارش ها ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..