تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده مجلس باید سخنگوی ملت باشد نه سخنگوی دولت/ روز تصویب FATF را روز سیاه مجلس می دانم

ساعت: 10:44 منتشر شده در مورخ: 1397/08/24 شناسه خبر: 1428440

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده مجلس باید سخنگوی ملت باشد نه سخنگوی دولت، وظیفه دولت است تا برای مردم کار کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  نادر قاضی پور امروز در جمع مردم شهر چهاربرج از توابع شهرستان میاندوآب در سخنانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری ولایت فقیه ب اقتدار و صلابت به راه خود ادامه می دهد، اظهار کرد: همه باید کمک کنیم تا دولت و ملت این انقلاب را به سر منزل مقصود برسانند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: مشکلات اقتصادی ایجاد شده ولی در این کشور شیرمردانی هستند که شبانه روز تلاش می کنند و برای کشور امنیت و اقتدار به ارمغان می آورند و با عقل و تدبیر کشور را از گزند آسیب ها حفظ می کنند.

وی گفت: ما در خاور میانه جنگ زده، در حالی که دشمنان و رقبا به دنبال دست یابی به اهداف خود هستند، با تدابیر مقام معظم رهبری، در خارج از مرزها دشمنان را زمین گیر کردیم.

قاضی پور با بیان اینکه ما هر چه می کشیم از خائنان داخلی است، تصریح کرد: قبل از بازگشت دوباره تحریم ها که توسط ترامپ قمارباز انجام شد، دچار خود تحریمی شدیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئول باید شجاعت داشته باشد، اظهار کرد: نخستین مخاطبان مقام معظم رهبری، سران سه قوه هستند که باید تدابیر لازم، به مشکلات رسیدگی کنند.

وی افزود: دولت امسال با توجه به وضعیت و قیمت دلار، نفت خوب فروخته است و امسال نباید کسری بودجه داشته باشد.

قاضی پور در ادامه با اشاره به اینکه ما نباید پایبند به غرب و شرق باشیم، گفت: تصویب FATF در مجلس در واقع تصویب یک عهد نامه ننگین مانند گلستان و ترکمنچای بود و من روز تصویب FATF را روز سیاه مجلس می دانم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم به ما رای داده اند تا وکیل آنها بوده و از خطوط قرمز نظام دفاع کنیم، تصریح کرد: مردم به ما رای داده اند تا حرف آنها را بزنیم نه اینکه وکیل الدوله شده و کیف معاون وزیر و وزرا را برداریم.

وی با بیان اینکه عده ای در مجلس، عدم کفایت رئیس جمهور را مطرح کردند که بنده اعلام کردم اکنون زمانش نیست، اظهار کرد: نماینده مجلس باید سخنگوی ملت باشد نه سخنگوی دولت، وظیفه دولت است تا برای مردم کار کند.

قاضی پور در خاتمه با بیان اینکه رئیس جمهور زمانی می گفت که با برجام، تحریم ها رفع می شود، گفت:ولی بعد از برجام و قبل از اینکه آمریکا از برجام خارج شود، چند تحریم دیگر نیز اضافه شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ما آگاه و هوشیار هستند وهم اکنون باد اتحاد و همدلی را حفظ کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده مجلس باید سخنگوی ملت باشد نه سخنگوی دولت/ روز تصویب FATF را روز سیاه مجلس می دانم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..