تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۲۰ پرونده زمین خواری در کمیسیون اصل ۹۰ بررسی شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت : این پرونده‌ها شامل مواردی از تجاوز، تصرف و تغییر کاربری غیرقانونی زمین در اراضی حریم شهر‌ها و روستاها، زمین‌های کشاورزی، منابع ملی، جنگل‌ها و مراتع هستند.

وی اظهار داشت: با مطالعه و بررسی این پرونده‌ها در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در خصوص معضل زمین خواری آسیب شناسی شده و راه‌های جلوگیری از این اقدام مجرمانه توسط دستگاه‌ها و نهاد‌های ذیربط مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از تخلفات مربوط به زمین خواری به کم کاری مدیریتی و کوتاهی دستگاه‌های ذیربط و ضعف نظارتی بازمی گردد و بخشی نیز به کمبود نیرو و تجهیزات مرتبط است و قسمتی نیز به قوانین و مقررات بازمی گردد که نیاز به اصلاح و بازنگری دارند.

وی با بیان اینکه بیشتر موارد زمین خواری و تصرف غیرقانونی زمین در کشور به استان‌های شمالی و قسمت‌های شمالی تهران مربوط است، اظهار داشت: بخشی از جرایم این حوزه نیز به اجرا نشدن طرح کاداستر (حدنگاری اراضی) در برخی زمین‌های کشاورزی اختصاص دارد.

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: بزودی توسط کمیسیون اصل ۹۰ گزارشی از پرونده‌های مطالعه شده زمین خواری و راه‌های مقابله بهتر با این عنوان مجرمانه در صحن علنی مجلس ارایه می‌شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام /پ

بررسی۱۲۰ پرونده زمین خواری در کمیسیون اصل ۹۰ 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۲۰ پرونده زمین خواری در کمیسیون اصل ۹۰ بررسی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..