تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مالکوم: مسی آدم فضایی است!

۷۹۷۰۵۵

۸۳۵ بازدید

بازیکن برزیلی بارسلونا به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را یک آدم فضایی توصیف کرد.

ایسنا: به نقل از اسکای اسپورت، مالکوم خرید تابستانی بارسلونا بود که از بوردو به این تیم پیوست. این بازیکن برزیلی که رفته رفته به ترکیب آبی اناری‌ها اضافه می‌شود به ستایش از مسی پرداخت و گفت: مسی آدم فضایی است که فوتبال بازی می کند. او از جهان دیگری است. مسی یک کاپیتان الهام گر در بارسلونا است.

او ادامه داد: من در کنار بازیکنی بازی می کنم که 5 بار توپ طلا را به دست آورده و به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شده است. احساس بسیار زیبایی دارم و طبیعی است که سراسر انگیزه باشم. از نظر من مسی بهترین بازیکن جهان است. وقتی او توپ را در اختیار دارد اصلا نمی توان حرکاتش را پیش بینی کرد. می‌خواهم از بازی کردن در کنار این بازیکن بزرگ لذت ببرم و از او چیزهای زیادی یاد بگیرم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مالکوم: مسی آدم فضایی است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..