تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزبانی آذربایجان شرقی از المپیاد استعدادهای برتر کشور

المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته های سپک تاکرا، فوتسال و کبدی، در شهرهای مراغه و تبریز برگزار خواهد شد.

این مسابقات از ۳۰ آبان تا ۵ آذر امسال برگزار می شود که از اول آذر، شهر مراغه در رشته سپک تاکرا میزبان ۱۱۵ پسر خواهد بود.

رقابت های رشته فوتسال نیز از اول آذرماه با حضور ۴۸۰ ورزشکار دختر در قالب تیم های استانی در تبریز برگزار می شود و از ۳۰ آبان نیز شهر تبریز میزبان ۴۸۵ دختر در رشته کبدی خواهد بود.

این المپیاد با شعار ورزش، دوستی و آینده ای بهتر و با اهداف توسعه رویکرد عدالت محوری، توزیع و نگاه متوازن به منابع در استان‌ها، افزایش غرور و افتخار ملی، جذب، کشف، پرورش استعدادهای ورزشی، بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های موجود استان‌ها، پشتوانه‌سازی، کمک و تقویت تیم‌های ملی، توسعه فرهنگ ورزش قهرمانی، رشد مدال‌آوری و حضور مقتدرانه در بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزبانی آذربایجان شرقی از المپیاد استعدادهای برتر کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..