تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه آذری جهرمی به مدیران بازنشسته

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان گمانه‌زنی‌هایی درباره برخی از مدیران بازنشسته سازمان‌ها در کشور به وجود آمد. روز گذشته دادستان دیوان محاسبات اعلام کرد مهلت افرادی که مشمول قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان می‌شوند شنبه آینده  یعنی 26 آبان‌ماه97 به پایان خواهد رسید. با این حال برخی از مدیران هنوز هم حاضر نشده‌اند جای خود را به مدیر کم سابقه‌تر از خود بسپارند.این در حالی است که بر اساس آنچه اعلام شده اگر افراد مشمول قانون مزبور پس از روز تعیین‌شده کماکان مشغول کار خود باشند، با دستگاه‌های مربوطه برخورد قانونی خواهد شد.

محمدجواد آذری جهرمی جوان‌ترین وزیر کابینه دولت دوازدهم با انتشار پستی در حساب کاربری خود در توییتر با اشاره به این موضوع پست زیر را منتشر کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشت:

برخی میزها آنقدر اغوا می‌کنند که جز با فشار قانون نمیتوان مدیر آنرا جدا کرد.مشکل از میز نیست،ایراد از نیت به‌جز خدمت ماست.چشم بر هم بزنیم دوران مسئولیت تمام می‌شود و آثار کارهایمان می‌ماند.باید بیشتر با جوانان دوست باشیم.بگذاریم با ایده‌هایشان #آینده_روشن بسازند.جای دوری نمی‌رود!

وزیر ارتباطات: بگذاریم جوانان با ایده‌هایشان آینده روشن را بسازند +تصویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه آذری جهرمی به مدیران بازنشسته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..