تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری هفته ششم کورس اسبدوانی پاییزه ۹۷ کشور

حمید موحد رییس هیات سوارکاری شهرستان آق‌قلا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان،گفت: هفته ششم مسابقات اسبدوانی کورس  فصل پاییزه ۹۷ کشور جمعه ۲۵ آبان، به میزبانی آق‌قلا در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: تعداد ۶۷ راس اسب از نژاد‌های ترکمن، دوخون و تروبرد در هفت دور و در مسافت‌های هزار و هزار و ۲۰۰ متر به رقابت خواهند پرداخت.

موحد گفت: در این هفته از مسابقات یک دور اول شامل اسب‌های نژاد ترکمن و همچنین یک دور برای اسب‌های نژاد تروبرد و در پنج دور دیگر اسب‌های نژاد دوخون با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.


رییس هیات سوارکاری آق‌قلا افزود: مجموع جوایز این هفته از مسابقات مبلغ ۹۶ میلیون تومان است که به به مالکین، سوارکاران و صاحبان اسب‌های برتر هر دور تعلق خواهد گرفت.


انتهای پیام/م

هفته ششم کورس اسبدوانی پاییزه ۹۷ کشور برگزار می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری هفته ششم کورس اسبدوانی پاییزه ۹۷ کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..