تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رده بندی کاربران از سوی واتس اپ

۷۹۷۰۲۶

۱۱۶ بازدید

واتس اپ فهرست دوستان کاربر را براساس میزان تعامل با آنها رده‌بندی می‌کند. دوستانی که بیشترین ارتباط با کاربر را دارند در بالای فهرست قرار می‌گیرند. به‌گزارش مهر، واتس اپ قابلیت جدیدی ارائه کرده است. این پیام رسان دوستان کاربر را به ترتیب چگونگی تعامل و نوع محتوایی که با آنها به اشتراک گذاشته می‌شود، رده‌بندی می‌کند.

خبرگزاری مهر: واتس اپ فهرست دوستان کاربر را براساس میزان تعامل با آنها رده‌بندی می‌کند. دوستانی که بیشترین ارتباط با کاربر را دارند در بالای فهرست قرار می‌گیرند. به‌گزارش مهر، واتس اپ قابلیت جدیدی ارائه کرده است. این پیام رسان دوستان کاربر را به ترتیب چگونگی تعامل و نوع محتوایی که با آنها به اشتراک گذاشته می‌شود، رده‌بندی می‌کند.

رده بندی کاربران از سوی واتس اپ

رده‌بندی جدید به‌طور خودکار فهرست تماس‌های کاربر را تنظیم می‌کند و وضعیت (Status) «دوستان محبوب» کاربر را بالای این فهرست قرار می‌دهد.آپدیت‌های وضعیت دوستان کاربر که در رده‌های بالا قرار دارند، همیشه در بالای فهرست می‌ماند. بنابراین فرد می‌تواند براحتی آپدیت‌ها را چک کند.

به نوشته WABetaInfo الگوریتم‌های مخصوص عناصر مختلف از جمله آنکه کاربر با هر دوست خود چه میزان چت می‌کند، آیا با همان دوست در یک گروه واتس اپی عضویت دارند یا خیر را بررسی می‌کنند. این اطلاعات نشان می‌دهد فردی که به طور مداوم با کاربر تماس می‌گیرد، اهمیت بیشتری دارد و در رده‌بندی آن را بالای فهرست قرار می‌دهد.

این رده‌بندی فقط در تلفن همراه کاربر انجام می‌شود، به عبارت دیگر اگر کاربر اپلیکیشن را حذف کند یا موبایل خود را تغییر دهد، واتس اپ دوباره به تنظیمات زمانی برمی گردد و همزمان سیستم رده‌بندی کاربر را دوباره اجرا می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رده بندی کاربران از سوی واتس اپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..