تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واگذاری خدمات ۱۱۵ به بخش خصوصی بدون تغییر در کیفیت خدمات

واگذاری خدمات 115 به بخش خصوصی یدون تغییر در کیفیت خدماتحسن نوری معاون فنی و عملیات اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در کشورهای پیشرفته بخشی از خدمات حوزه بهداشت و درمان از جمله اورژانس به بخش خصوصی واگذار می‌شود، در کشور ما نیز چنین طرحی موردتوجه سازمان اورژانس کشور قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اگر چه بخشی از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی اورژانس به بخش خصوصی واگذار می‌شود اما فرماندهی مغز متفکر عملیات اورژانس و دیسپج‌ بر عهده  سازمان اورژانس کشور قرار دارد و همه عملیات‌ها همچنان تحت نظارت اورژانس 115 خواهد بود.

معاون فنی و عملیات اورژانس کشور تاکید کرد: در طرح واگذاری ارائه خدمات اورژانسی به بخش خصوصی، ‌آمبولانس،‌ نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی‌ شرکت‌هایی که تمایل به همکاری با سازمان اورژانس را دارند، باید مورد تایید اورژانس 115 قرار بگیرد.

نوری اظهار کرد: خدمات اورژانس به وسیله بخش خصوصی از طریق شماره تماس 115 به مردم ارائه می‌شود از بالاترین کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار است و تمام عملیات از ابتدا تا پایان خدمات اورژانسی تحت نظارت و فرماندهی سازمان اورژانس کشور است.

وی بیان کرد: همه خدمات اورژانس 115 که به وسیله بخش خصوصی به مردم ارائه می‌شود کاملا رایگان و هیچ خدمتی کاهش پیدا نمی‌کند.

بالا بودن هزینه های سرباری بخش دولتی

معاون فنی و عملیات اورژانس کشور اظهار کرد: هزینه‌های بخش سرباری بخش دولتی بالا است و واگذاری برخی خدمات به قسمت خصوصی می‌تواند هزینه‌های سرباری را کاهش دهد.

نوری اضافه کرد: سازمان اورژانس کشور به دنبال افزایش تعداد پایگاه‌های سراسر کشور است ولی مجوز استخدام نیروی انسانی را ندارد و بخش خصوصی در این زمینه می‌‌تواند در تامین نیروی انسانی و حتی تجهیزات با سازمان اورژانس کشور همکاری کند.

وی ادامه داد: بخش خصوصی تحت نظارت سازمان اورژانس کشور خدمات درمانی را به مردم ارائه می‌دهند و در قبال این کار هزینه‌اش را از اورژانس 115 می‌گیرد.

معاون فنی و عملیات اورژانس کشور در خصوص راه‌‌اندازی اورژانس بانوان گفت: اورژانس بانوان در چند شهر و چند پایگاه در شهر تهران به صورت پایلوت راه‌اندازی شده است و خوشبختانه مردم رضایت خوبی از این طرح دارند.

نوری یادآوری کرد: در اورژانس بانوان دو پرستار زن و یک کارشناس فعالیت‌های پزشکی بر بالین بیماران حاضر می‌شوند و خوشبختانه برخی از بیماران زن با پرستار خانم راحتتر مشکلات و مسائل بیماری‌شان را در میان می‌گذارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واگذاری خدمات ۱۱۵ به بخش خصوصی بدون تغییر در کیفیت خدمات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..