تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی مسئولان و مافیای کنکور مانع تاثیر قطعی سوابق تحصیلی شدند

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسئولان سنجش و مافیای کنکور اجازه اعمال سوابق تحصیلی را ندادندمهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره چگونگی مبارزه با مافیای کنکور و تاثیر به کار گیری روش‌های جدید آموزش و پرورش برای این مبارزه  اظهار کرد: همواره تصور بر این است که به کمک مافیای کنکور و با استفاده از کتاب‌‌ها و برنامه‌های کمک درسی موفقیت داوطلبان در بزرگترین کنکور محقق می‌َ‌شود در حالی که یک مثال عینی از چنین تصوری دانش آموزان دبیرستان شهید مطهری ایرانشهر بودند که بدون درگیری با مافیا و صرفا با تکیه بر مطالب درسی توانستند بالاترین رشته‌های دانشگاهی را قبول شوند.

وی ادامه داد: اگر مطالعه دانش آموزان از طریق کتاب‌های درسی به طور عمقی صورت گیرد قطعا در کنکور موفقیت خواهند شد و نیازی به برنامه‌‌های جانبی ندارند چراکه چنین برنامه‌هایی در دراز مدت به ضرر دانش آموزان خواهد بود.

کوتاه شدن دست مافیای کنکور با اعمال تاثیر قطعی سوابق تحصیلی

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در پذیرش داوطلبان در دانشگاه فعالیت مافیا‌ی کنکور را کاهش می‌داد، تصریح کرد: تلاش داشتیم سوابق تحصیلی با تاثیر قطعی در کنکور اعمال شود تا سایه مافیا‌ی کنکور از نظام تعلیم و تربیت کم شود اما برخی مسئولان سازمان سنجش و مافیای کنکور اجازه اجرای قانون را ندادند.

نوید ادهم بیان کرد: در قانون سال 86 و سال 92 هرگز تاثیر مثبت سوابق تحصیلی در متن قانون مورد توجه قرار نگرفته بود اما به اصرار تاثیر مثبت برای داوطلبان اعمال شد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا معلمان و فضای مدارس دولتی اجازه فعالیت برای آمادگی دانش آموزان در کنکور را می‌دهد یا خیر گفت: معلمان حتی در مدارس دولتی حد اولیه برای آمادگی دانش آموز در کنکور را فراهم می‌کنند تا شرایط مناسبی را از نظر آمادگی تحصیلی داشته باشند البته منکر برخی کم‌کاری معلمان نمی‌شویم ولی نباید قانونی کلی صادر کنیم که معلمان برای آمادگی کنکور تلاشی نمی‌کنند و گواه این ادعا موفقیت دانش آموزان ساکن شهرستان‌های کوچک در کنکور است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی مسئولان و مافیای کنکور مانع تاثیر قطعی سوابق تحصیلی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..