تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«عارف» برای سومین بار رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان شد/ موسوی لاری نائب رئیس

ساعت24-رئیس و نواب رئیس سومین دوره فعالیت شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان مشخص شدند.

اولین جلسه رسمی دور سوم شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد .

در این جلسه، با طرح مباحثی در خصوص نحوه شکل گیری شورای عالی در دوره جدید، در نهایت انتخابات هیات رئیسه شامل رئیس و نواب رئیس برگزار شد که به اتفاق آرا محمد رضا عارف به عنوان رئیس و حجت الاسلام سید عبدالواحد موسوی لاری به عنوان نایب رئیس اول و الیاس حضرتی به عنوان رئیس دوره ای شورای هماهنگی اصلاح طلبان به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند.

همچنین مقرر شد سایر اعضای هیات رئیسه شامل دبیران و روسای کارگروه ها در جلسه آینده انتخاب شوند.

از سوی دیگر با توجه به ضرورت بازنگری آئین نامه و ساختار شورای عالی مقرر شد این آئین نامه توسط کارگروهی بررسی و پیشنهاد اصلاحی جهت طرح و تصویب به شورای عالی ارائه شود تا پس از تصویب امکان تکمیل هیات رئیسه شورای عالی میسر گردد .
 
شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، تشکیلاتی است که سال 94 برای هماهنگی میان اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم شکل گرفت.

در جلسه اخیر "شورای هماهنگی جبهه اصلاحات" نمایندگان احزاب اصلاح طلب مقرر کردند تا درصورت شکل گیری پارلمان اصلاحات، شورای سیاستگذاری منحل شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««عارف» برای سومین بار رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان شد/ موسوی لاری نائب رئیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..