تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ، معاون بولتون را با توصیه ملانیا برکنار کرد

۷۹۷۰۱۲

۹۸ بازدید

رئیس جمهوری آمریکا یک مقام کاخ سفید را که با همسر وی به مشکل برخورده بود، اخراج کرد.

ایرنا: به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا «میرا ریکاردل» معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید (جان بولتون) را اخراج کرد.

ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهوری آمریکا که با ریکاردل به مشکل برخورده بود، گفته است که وی لیاقت کار کردن تحت امر همسر او را ندارد.

ترامپ، معاون بولتون را با توصیه ملانیا برکنار کرد

سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید بدون اشاره به علت برکنار ریکاردل گفت که وی از کاخ سفید خارج و به بخش دیگری از دولت منتقل می شود.

ترامپ تاکنون تعدادی از مشاوران و اعضای دولت خود را به دلایل شخصی و سیاسی اخراج کرده است که تازه ترین آن ها جف سشنز وزیر دادگستری آمریکا است.

سشنز که ابتدا از حامیان سرسخت ترامپ در رقابت های انتخاباتی سال 2016 آمریکا بود، پس از انتصاب به مقام وزارت دادگستری حاضر نشد در پرونده تحقیقات پیرامون تبانی ستاد ترامپ با روسیه دخالت کند.

ترامپ بارها از روند این تحقیقات که پای بسیاری از نزدیکان او را به تحقیق و بازجویی کشیده بود، انتقاد کرده و خواستار کنار گذاشتن «رابرت مولر» بازپرس ویژه پرونده روسیه شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ، معاون بولتون را با توصیه ملانیا برکنار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..