تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارمشی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم/ گنبدی‌ها عاشق والیبال هستند

سرمربی تیم والیبال گنبد گفت: به بازیکنانم برای اینکه تا پایان مسابقه جنگیدند و برنده شدند، افتخار می‌کنم.

ارمشی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم/ گنبدی‌ها عاشق والیبال هستندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، احد ارمشی، پس از کسب پیروزی 3 بر 2 مقابل تیم پیکان در هفته هفتم لیگ برتر والیبال گفت: از عملکرد بازیکنانم در این مسابقه تشکر می‌کنم و باید بگویم که به آن‌ها افتخار می‌کنم. زیرا تا امتیاز پایانی تلاش کردند و تمام توان خود را به کار خواهند گرفت.

وی در ادامه گفت: تماشاگران گنبدی در این مسابقه هم مانند دیدارهای قبلی برای ما سنک تمام گذاشتند و تشویق هایشان به ما انگیزه داد تا برای پیروزی بجنگیم.

ارمشی در ادامه خاطر نشان کرد: پیش از اینکه مقابل پیکان به میدان برویم می‌دانستیم که کار بسیار سختی داریم و به راحتی نمی توانیم مقابل این تیم امتیاز بگیریم. تیم حریف را آنالیز کرده بودیم و بازیکنان هم نکات لازم را در زمین پیاده کردند و در نهایت توانستند با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در خصوص نحوه قضاوت داوران این دیدار گفت: به نظر من قضاوت خوب بود البته که در برخی صحنه ها اشتباهاتی نیز رخ داد اما آنچه مهم است این است که بودن ویدئو چک خیلی کمک کرد که اشتباهات داوری کاهش پیدا کند.

ارمشی درباره علاقه مندی مردم گنبد به والیبال گفت: گنبدی ها با والیبال زندگی می کنند و همواره حامی تیم شهرشان هستند و این علاوه بر اینکه مسئولیت ما را بیشتر می‌کند ، سبب می‌شود هر چه در توان داریم نیز ارائه دهیم و برای ادامه مسیر انگیزه پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: جدال حساس پیکان و گنبد در تهران/ ورامینی‌ها به دنبال تثبیت صدرنشینی در لیگ والیبال پیروزی سخت کاله مقابل سیرجان/ پیکانی‌ها برنده جدال حساس هفته لیگ برتر والیبال پیروزی سخت کاله مقابل سیرجان/ پیکانی‌ها برنده جدال حساس هفته لیگ برتر والیبال میزبانی سایپا از گنبد در تهران/ پیکانی‌ها به اردکان می‌روند

انتهای پیام/

رضایت سرمربی گنبد از تیمش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارمشی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم/ گنبدی‌ها عاشق والیبال هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..