تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ایرانگرد ۴» ساخته می‌شود

«ایرانگرد ۴» ساخته می‌شودجوادقارایی مستندساز در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت ساخت «ایرانگرد ۴» گفت: خوشبختانه «ایرانگرد ۳» مورد استقبال بی نظیر هموطنان عزیز و مدیران محترم سازمان صدا و سیما قرار گرفت.

وی بیان کرد:این مستند مقام نخست پر بیننده‌ترین مجموعه مستند ایران در جشنواره نوروز ۹۷ را کسب کرد که اختلاف زیادی هم با سریال «پایتخت» نداشت از این رو سری چهارم در شبکه یک سیما برآورد شده و در مرحله بررسی نهایی در معاونت محترم سیما است که انشاءالله با کمک و حمایت همیشگی معاونت و مدیریت محترم شبکه یک سیما، این مجموعه به زودی تولید می‌شود.

قارایی گفت: در این چندماه، در فضای مجازی ده‌ها هزار پیام از هموطنان برای تولید سری جدید به دستم رسیده که باعث افتخار است و امیدوارم بتوانم با کمک سازمان صدا و سیما به ایران عزیز و هموطنان خدمت کنم البته اکنون ایرانگرد به بلوغ رسیده و زمان آن است که ثمر بدهد.

انتهای پیام/

«ایرانگرد ۴»تولید می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ایرانگرد ۴» ساخته می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..