تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتمام عملیات کودپاشی مربوط به پروژه‌های صندوق توسعه ملی در حوزه‌های آبخیز/ اجرای عملیات بیولوژیکی در 19 روستای استان زنجان

ساعت: 22:02 منتشر شده در مورخ: 1397/08/23 شناسه خبر: 1428276

معاون منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به اجرای عملیات بیولوژیکی در استان زنجان گفت: عملیات بیولوژیکی در 19 روستای استان زنجان اجرا می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل سلطان نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اتمام عملیات کودپاشی اظهار کرد: پروژه‌های مربوط به بذرپاشی و کپه کاری نیز در حال اجرا است.

وی با اشاره به عملیات بیولوژیکی در راستای اجرای پروژه های صندوق توسعه ملی در استان زنجان افزود: در 13 حوزه آبخیز و 19 روستا عملیات بیولوژیکی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به اتمام عملیات کودپاشی درسطح 133 هکتار از اراضی در راستای اجرای پروژه‌های صندوق توسعه ملی ابراز کرد: 40 درصد از عملیات بذرپاشی نیز اجرایی شده است و در صورت مساعد شدن شرایط آب و هوایی اقدامات مربوطه در اسرع وقت جهت اتمام پروژه مبذول خواهد شد.

وی با اشاره به عملیات مربوط به بذرپاشی و کشت گل محمدی در روستای چسب و میراخور و مستندسازی از مراحل اجرای پروژه، اقدامات تبدیل دیمزار در حاجی کندی آق بلاغ خاطر نشان کرد: عملیات قرق مراتع نیز در سطح 190 هکتار در حوزه آبخیز کبودگنبد قراردادهای مربوطه منعقد شده و هماهنگی‌های مربوطه برای تامین نهاده از جمله جو صورت گرفته است.

سلطان نژاد با اشاره به تحویل آبشخوار به شهرستانهای مربوطه از اجرای عملیات بانکت گذاری، نهالکاری و مراقبت پروژه‌های مربوط به صندوق توسعه ملی در استان زنجان خبر داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتمام عملیات کودپاشی مربوط به پروژه‌های صندوق توسعه ملی در حوزه‌های آبخیز/ اجرای عملیات بیولوژیکی در 19 روستای استان زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..