تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از محصول جدید تبلت پوز سایان کارت

حضور شرکت سایان کارت در چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران

رسول حسین زاده کلشتری معاون کسب و کار سایان کارت گفت: در راستای ارتقای حوزه صنایع مالی و بانکی، شرکت سایان‌کارت ضمن حضور در چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران اقدام به ارائه خدمات و محصولات خود به مشتریان و مراجعه کنندگان کرد.

به گزارش شمانیوز ، وی افزود: در این نمایشگاه شرکت سایان کارت محصولات جدید خود تبلت پوز ( centerm)، کارتخوان موبایلی ( M-POS) وکارتخوان هوشمند ( Smart- POS) را برای بازدیدکنندگان معرفی کرد.
شایان ذکر است که هدف از حضور سایان کارت در این نمایشگاه تبادل اطلاعات و بهره‌مندی از تجربیات سایر شرکت کننده‌ها این نمایشگاه و تعامل و همکاری بیشتر با آنها است.
حسین زاده ضمن اشاره به مأموریت های این نمایشگاه در چالش های روز شبکه بانکی، دیده بانی فن آوری، اطلاع رسانی از اخبار و فعالیت های این حوزه و ارائه دوره های آموزشی، بیان داشت: در این راستا شرکت سایان کارت
با برگزاری نمایشگاه و سمینارهای تخصصی، تورهای آموزشی خارج از کشور، تعامل با مراکز علمی، همکاری با سازمان ها، مشاوره به رسانه ها، بانک ها، شرکت ها و انتشار نشریات تخصصی به تقویت این مهم می پردازد.

منبع:روابط عمومی شرکت سایان کارت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از محصول جدید تبلت پوز سایان کارت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..