تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام برنامه های بزرگداشت هفته وحدت در تربت جام

اعلام برنامه های بزرگداشت هفته وحدت در تربت جامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی اکرامی دبیر ستاد بزرگداشت هفته وحدت تربت جام گفت: در شهرستان مرزی و تلفیقی تربت جام وحدت پایداری بین مردم شیعه و اهل سنت وجود دارد و به عنوان پایتخت وحدت در کشور مطرح است.

وی افزود:برگزاری جشن میلاد و جشن وحدت در مزارشیخ الاسلام احمد جامی،حوزه علمیه فخرالمدارس، مساجد نبی و امام جعفر صادق (ع) بخشی از برنامه های هفته وحدت است.

دبیرستاد هفته وحدت گفت: برگزاری یادواره شهدا، دیدار با امامان جمعه،برپایی ایستگاه های صلواتی از جمله برنامه های اجرایی هفته وحدت در تربت جام است.

شهرستان تربت جام در 164 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد. این شهرستان از شرق با مرز افغانستان همسایه است. عمده ساکنان این شهرستان را اهل تسنن تشکیل می دهند.

هفته وحدت اسلامی یا هفته وحدت در ایران به فاصلهٔ میان ۱۲ ربیع‌الاول که سالگرد ولادت محمد، پیامبر اسلام بنا بر روایات اهل سنت است تا ۱۷ ربیع‌الاول که تاریخ ولادت او بنا بر روایات موجود در شیعه است، گفته می‌شود.

 انتهای پیام// ز.ج

برنامه های هفته وحدت در خراسان رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام برنامه های بزرگداشت هفته وحدت در تربت جام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..