تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روستاییان میلی به بیمه کردن محصولات کشاورزی ندارند

انتقاد یک مقام مسئول از ناعادلانه بودن تعرفه بیمه کشاورزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی اکبر ایزدی، معاون بیمه بانک کشاورزی استان های خراسان افزود: پارسال نوعی از بیمه کشاورزی به نام بیمه شاخص عملکردی برای کشاورزان ارائه شد ضرایبی که در تعرفه این بیمه در شهرستان کلات محاسبه شده بود،  معادل 60 درصد است.

وی گفت: تعرفه محاسبه شده در این نوع بیمه  از میزان واقعی فاصله داشت و این باعث شد از این بیمه  استقبال کمی شود و از سویی دیگر شهرستان کلات پارسال دچار خشکسالی شد و کشاورزان نیز به دلیل بیمه نکردن محصول، ضرر کردند.

ایزدی افزود: امسال این مشکلات در این نوع بیمه حل شده است و پیش بینی می شود که کشاورزان از بیمه کشاورزی محصول استقبال کنند.

معاون بیمه بانک کشاورزی استان های خراسان گفت: تعرفه بیمه محصولات بهاری به خصوص برنج در اسفند ماه اعلام خواهد شد و با پیگیریهای مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کلات به دنبال این هستیم که بتوانیم یارانه بیمه برنج را در شهرستان کلات دوباره تخصیص دهیم.

در سال زراعی گذشته از 17 هزار هکتار اراضی کشاورزی فقط 1350هکتار تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

انتهای پیام//م.م

بی میلی روستاییان به بیمه کشاورزی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روستاییان میلی به بیمه کردن محصولات کشاورزی ندارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..