تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسلام،بزرگترین مانع گسترش کفر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با طلاب تازه وارد و مدیران اهل سنت خراسان در مشهد گفت: دشمن جریان تکفیری را به جان اسلام انداخته است تا با نشان داده چهره خشن  دین، پیامبر (ص) و قرآن را سرکوب و براندازی کند.


وی با بیان اینکه امروز در شرایطی هستیم که همه دنیای کفر با هم متحد شده اند تا اسلام و پیامبر (ص) را براندازی کنند افزود: اگر دشمن به مدارس علمیه نفوذ کند، طلبه آن، دشمن پیامبر می‌شود و نباید گذاشت از مدارس علیمه که اردوگاه رسول (ص) است دشمن او بیرون بیاید.


نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: طلاب هم باید در این مبارزه سهم و موضع خود را مشخص کنند، آنچه امروز مهم است دفاع از رسول الله (ص) و مقابله با دشمنان است و این موضوع نیازمند بصیرت است.


آیت الله علم الهدی ادامه داد: در عرصه خدمتگزاری به دین و اسلام باید میزان تاثیرگذاری خود را بسنجیم و ببینیم چه میزان از فعالیت‌های ما به نفع اسلام و قرآن است واگر از دین استفاده ابزاری کنیم بزرگترین جفا را در حق پیامبر (ص) انجام داده ایم.


حجت الاسلام اکبر فرجام رئیس دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان هم گفت: ۲۷۰ طلبه اهل سنت امسال در مدارس علمیه خراسان پذیرش شدند.


وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در امور مذهبی خدمات یکسان به همه نژاد و اقوام و مذاهب ارائه می‌کند افزود: نباید بگذاریم شکافی در پیوستگی و همبستگی جامعه اسلامی ایجاد شود.

انتهای پیام//آ. ح

پذیرش ۲۷۰ طلبه اهل سنت در خراسان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسلام،بزرگترین مانع گسترش کفر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..