تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقشار مختلف مردم در مبارزه با تهدیدات دشمن آگاهانه عمل کنند

ساعت: 20:04 منتشر شده در مورخ: 1397/08/23 شناسه خبر: 1428332

معاون عملیات سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مبارزه با فساد اداری و مالی در سطح استان اردبیل باید به شکلی بسیجی انجام شده و یقینا بر اساس ارزش‌های اسلامی صورت گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، سرهنگ پاسدار صادقی بعد از ظهر امروز در همایش پدافند غیرعامل ادارات استان اردبیل اظهار داشت: در برهه زمانی کنونی که نفوذ قدرت دشمن در کشورهای اسلامی بیش از پیش بوده باید محور فعالیت در جبهه ادارات و سازمانهای مختلف با هدف خنثی‌سازی نقشه‌ها و توطئه‌های استکبار صورت گیرد.

وی با اشاره به آگاه‌سازی مردم از نقشه‌های دشمن و توطئه‌های خبیثانه آن توسط بسیجیان و اقشار صاحب نظر در این زمینه، افزود: مسئولان و اقشار مختلف مردم در برابر تهدیدات و خنثی سازی نقشه‌های شوم دشمنان با هوشیاری و آگاهانه عمل کنند چرا که همین آگاهانه عمل کردن خود به عنوان صلاحی قوی در برابر نفوذ دشمن به کشور می‌باشد.

معاون عملیات سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: برگزاری دوره‌ای همایش‌های پدافند غیرعامل ادارات اهداف مختلفی دارد که در این راستا اصلی‌ترین هدف آن جلوگیری از فساد اداری در بطن ادارات، سازمانها و ارگانهاست که این فساد شامل اختلاس، باج‌گیری، رشوه، رانت و رابطه، پارتی بازی و بسیاری دیگر از فساد می‌شود.

سرهنگ صادقی حضور بسیجیان را به عنوان اعضای پدافند غیرعامل ادارات، شرکتها و سازمانها در همایشهای دوره‌ای پدافند غیرعامل ادارات و سازمان را ضروری خواند و اظهار کرد: همکاران بسیجی باید در بخش تحول اداری و مبارزه با فساد اداری و در بخش امر به معروف و شورای فرهنگی هم باید توان خود را به خوبی به کار گیرند.

وی گفت: در برهه زمانی کنونی که نفوذ قدرت دشمن در کشورهای اسلامی بیش از پیش بوده باید محور فعالیت در جبهه ادارات و سازمانهای مختلف با هدف خنثی‌سازی نقشه‌ها و توطئه‌های استکبار صورت گیرد.

همایش پدافند غیر عامل ادارات استان اردبیل با حضور مدیران کل، مدیران ادارات و فرماندهان بسیجی ادارات کل استان با مشارکت سپاه حضرت عباس(ع) و اداره کل پدافند غیر عامل در سالن همایش بانکی ملی اردبیل برگزار شد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقشار مختلف مردم در مبارزه با تهدیدات دشمن آگاهانه عمل کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..