تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بنیاد برکت جزو معدود خیرین کتابخانه ساز در اردبیل / انتقاد از استنکاف برخی شهرداری های اردبیل در پرداختن سهم کتابخانه های عمومی

ساعت: 20:03 منتشر شده در مورخ: 1397/08/23 شناسه خبر: 1428329

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل بیناد برکت را از تنهاترین خیرین استان اردبیل دانست و گفت : برای ترویج کتاب و کتابخوانی و گسترش کتابخانه های استان نیازمند کمک های مالی هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سبلان‌ما، رباب عزیز خانی عصر امروز در نشست خبری با اصاحاب رسانه و مطبوعات استان اردبیل در سالن کنفرانس کتابخانه های عمومی استان اردبیل اظهار داشت: برخی شهرداری ها در پرداختن سهم سود سرانه حاصل از شهرداری ها به حوزه فرهنگی و کتابخانه ها سهل انگاری کرده و استنکاف می کنند.

وی از هزینه کرد 40 میلیارد ریال در کتابخانه های استان اردبیل طی سالهای اخیر خبرداد وافزود: نیازمند مشارکت خیرین در امر ترویج و گسترش کتابخانه های استان اردبیل هستیم.

عزیز خانی با ابراز تأسف از نبود اعتبارات برای راه اندازی کتابخانه های سیار در روستاهای فاقد کتابخانه تصریح کرد: این در حالیست که اگر اتوبوس و یا ون برای این منظور از طریق دستگاه های اجرایی مختلف و یا خیرین اهدا شود ما می توانیم کتاب آن را مهیا و بعنوان کتابخانه سیار به روستاهای دور دست بفرستیم.

وی با اشاره به اینکه در استان اردبیل تنها یک کتابخانه سیار فعالیت می کند افزود: این کتابخانه سیار در شهرستان بیله سوار به 17 روستای این شهرستان خدمات رسانی می کند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: متاسفانه روستاهایی در استان اردبیل فاقد هرگونه کتابخانه ای هستند که برای آنها کتابخانه های سیار باید پیگیری شود چیزی که تاکنون محقق نشده است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بنیاد برکت جزو معدود خیرین کتابخانه ساز در اردبیل / انتقاد از استنکاف برخی شهرداری های اردبیل در پرداختن سهم کتابخانه های عمومی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..