تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین تصاویر آتش سوزی کالیفرنیا +فیلم

مرگبارترین آتش سوزی قرن در کالیفرنیا آمریکا +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرگبارترین آتش‌سوزی مناطق جنگلی در تاریخ کالیفرنیا هفته گذشته رخ داد و شعله‌های آتش همچنان در حال گسترش است؛ این در حالی است که از سرنوشت نزدیک به 100 تن که پیشتر ناپدید شده بودند، هنوز هیچ اطلاعی در دست نیست.

مقامات محلی در کالیفرنیا هم اکنون مرگ 50 تن از ساکنان این ایالت آمریکا را تایید کرده و گفته‌اند انتظار می رود این رقم افزایش پیدا کند. احتمال می رود که مأموران آتش نشانی نتوانند آتش سوزی کالیفرنیا را تا پایان ماه جاری میلادی (دو هفته دیگر) خاموش کنند. تاکنون دست کم هفت هزار منزل مسکونی و دیگر ساختمان های عمومی و املاک و مستغلات مردم در آتش سوخته است. بیشتر جان باختگان اهل شهر پردایس (Paradise) در شمال کالیفرنیا بوده اند که تقریبا به کلی خاکستر شده است.

در ادامه ویدئویی تازه منتشر شده از این آتش سوزی را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:از جایزه آمریکا برای دریافت اطلاعات فرماندهان مقاومت تا گران شدن طلا و ادامه آتش سوزی سهمگین در کالیفرنیا

انتهای پیام/

مرگبارترین آتش سوزی قرن در کالیفرنیا آمریکا را ببینید +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین تصاویر آتش سوزی کالیفرنیا +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..