تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ از Exynos 9820 رونمایی کرد

سامسونگ از Exynos 9820 رونمایی کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل تعطیلات کریسمس در راه است ولی به نظر می‌رسد کریسمس برای سامسونگ زودتر از موعد رسیده است. این کمپانی تولیدکننده کره‌ای تراشه جدید پردازنده انحصاری خود برای گوشی‌های هشومندش را معرفی کرد. این تراشه Exynos 9820 نام دارد. این پردازنده روی بورد 8 نانومتری طراحی شده که دارای فناوری LPP یا کم مصرف FinFET هستند. این پردازنده نسخه کامل شده پردازنده Exynos 9810 با بورد 10 نانومتری است. چیپست Exynos 9820 سامسونگ با مودمی به سرعت 2 گیگابیت در ثانیه، واحد پردازش سه شاخه‌ای و پردازش شبکه‌ای بهبود یافته تولید شده است.

سامسونگ در این تراشه از واحد پردازش (CPU) با دو هسته مرسوم برای پردازش‌های نهایی، دو هسته Cortex-A75 برای اجرای برنامه‌ها و یک خوشه با چهار هسته Cortex-A55 برای بهبود عملکرد دستگاه استفاده کرده است. سامسونگ ادعا کرده که تراشه جدید این شرکت دارای برنامه‌ریز وظایف هوشمند است تا اجراهای چند هسته‌ای را تا 15 درصد نسبت به Exynos پیشین بهتر انجام دهد. نتایج عملکردهای تک هسته‌ای نسل جدید پردازنده Exynos نسبت به نسل گذشته خود، 20 درصد بهتر خواهد بود و بهره‌وری قدرت آن 40 درصد بهبود داشته است.

سامسونگ از Exynos 9820 رونمایی کرد

سامسونگ از Exynos 9820 رونمایی کرد

مودم LTE-Advanced Pro این پردازنده حرکت دیگری به سمت چیپست‌های 5G است که با سرعت 2 گیگابیت در ثانیه کار خواهند کرد اما سامسونگ از پشتیبانی نسل بعدی اینترنت خودداری کرد. مانند نسل گذشته خود، Exynos 9820 برای تقویت سرعت اتصال به اینترنت روی فناوری 4x4 MIMO، 256-QMA و eLLA حساب باز می‌کند.

از نظر پردازش گرافیکی، سامسونگ هسته‌های Mali-G76 را در نظر گرفته که باعث می‌شوند این پردازنده از نظر عملکرد 40 درصد بهبود پیدا کند و 35 درصد در ذخیره قدرت بهتر باشد. این پردازنده به کاربر اجازه می‌دهد تا از اپلیکیشن‌های AR و VR مدت زمان بیشتری استفاده کند. پردازش شبکه‌ای Exynos 9820 دارای واحد مستقلی است که هر نوع پروسه هوش مصنوعی را حدود 7 برابر سریعتر از قبل اجرا می‌کند. در عمل، این پردازنده به دوربین کمک خواهد کرد تا تنظیمات را به محیط اطراف و اشیا برای ارائه اطلاعات بیشتر تنظیم کند.

سامسونگ از Exynos 9820 رونمایی کرد

سامسونگ ادعا کرده که این تراشه تا آخر امسال برای تولید انبوه آماده خواهد، یعنی احتمالا این تراشه برای Galaxy S10 و معرفی این گوشی برای نیمه اول سال 2019 آماده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: برخی از مشخصات Galaxy S10 فاش شد

انتهای پیام/

تراشه پردازنده جدید سامسونگ، Exynos 9820 معرفی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ از Exynos 9820 رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..