تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Leap Day v1.92.1 – بازی اکشن روز پرش برای اندروید

بازی Leap Day یک بازی در سبک اکشن می باشد که توسط استودیو بازی سازی Nitrome منتشر شده است. این بازی توانسته با ۱ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ را در گوگل پلی ثبت کند. شما در نقش کارکتر اصلی بازی باید حرکت تان را از پایین صفحه نمایش آغاز کنید و با پیشروی به سمت بالا به کسب امتیاز و زدن رکورد بپردازید. تعداد زیادی از موانع و دشمن های مختلف در مسیر حرکت تان قرار دارند که باید از آنها عبور کنید و همچنین در طول این مسیر آیتم هایی که در دسترس قرار می گیرند را جمع آوری کنید.

بازی Leap Day برای کاربرانش هر رور یک چالش جدید با محیط جدید بهمراه موانع مختلف تعریف می کند. گیم پلی بازی همانطور که در بالا اشاره شده ساده می باشد و شبیه به بازی معروف Doodle Jump می باشد. شما فقط باید با عبور از موانع مختلف که شامل دشمن و تله های مختلف می شود، مسیر پیش روی تان را روبه بالا ادامه دهید. در پایان نیز در صورت تمام کردن مراحل، موفق به کسب تروفی طلایی می شوید. گرافیک بازی، صداگذاری و موسیقی متن بازی جز فاکتور هایی هستند که باعث شده تا این بازی به یک اثر موفق تبدیل شود. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Leap Day v1.92.1 Apk + Mod

بازی-leap-day-اندروید

*/ ]]> اسکرین-شات-leap-day اسکرین-شات-leap-day اسکرین-شات-leap-day info

Leap Day is a fast paced action platformer with a brand new level every day!
…no really EVERY DAY!
…like until the END OF TIME!

Features:
• A brand new level you can finish every day!
• Set in a different location every day!
• Everyone will have exactly the same level every day!
• Different traps every day!
• Different monsters every day!
• Finish the day and get a gold trophy stamp on your calendar… every day! (As long as your good enough!)
• Did we get across there’s a ton of new stuff every day?

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Leap Day v1.92.1 – بازی اکشن روز پرش برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..