تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تابلوی «ادوارد هوپر» ۹۱ میلیون دلار چکش خورد

۷۹۶۹۱۰

۵ بازدید

تابلوی رنگ روغن «چاپ سوی» (معروفترین غذای چینی) اثر «ادوارد هوپر» در حراجی کریستی به مبلغ ۹۱ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار به فروش رسید.

خبرگزاری فارس: به نقل از نیویورک تایمز، تابلوی رنگ روغن «چاپ سوی» (معروفترین غذای چینی) اثر «ادوارد هوپر» که در سال ۱۹۲۹ خلق شده است، دیشب در حراجی کریستی به مبلغ ۹۱ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار به فروش رسید.

آخرین تابلویی که از این نقاش قرن بیستمی آمریکایی پیش از این فروخته شده، در سال ۲۰۱۳ به مبلغ ۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار به فروش رسیده است.

تابلوی «چاپ سوی» گران‌ترین تابلو از مجموعه ۹۱ اثر حراجی کریستی متعلق به «بارنی اِی اِبس‌ورس» مجموعه‌دار مشهور هنر آمریکایی است که در ماه آوریل درگذشت.

این تابلو که در آن دو زن جوان دیده می‌شود که در یک رستوران چینی آفتاب‌گیر نشسته‌اند پیش‌بینی شده بود که بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون دلار به فروش برسد.

 

«هوارد رِهز» یکی از مجموعه‌داران متخصص در حوزه هنر آمریکا که همچون دیگر دلالان ناباوری خود از قیمت‌های تخمین زده شده و تعیین شده توسط حراجی‌های کریستی، ساتبیز و فیلیپ را ابراز کرده در این مورد می‌گوید: «واقعا ۱۰۰ میلیون دلار قیمت برای اثری از «هوپر» تعیین شده است؟ من نمی‌دانم آنها چرا اینگونه ارزش‌گذاری می‌کنند؟»

در این حراجی همچنین تابلویی از «ویلِم دی کُنینگ» با عنوان «زن به عنوان چشم‌انداز» خلق شده در سال ۱۹۵۵ به مبلغ ۶۸ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار به فروش رسید.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تابلوی «ادوارد هوپر» ۹۱ میلیون دلار چکش خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..