تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۳۰۰ نوع اسباب بازی ایرانی در جشنواره ملی اسباب بازی معرفی می‌شود

دبیر چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی مطرح کرد؛

۱۳۰۰ نوع اسباب بازی ایرانی در جشنواره ملی اسباب بازی معرفی می‌شودبه گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،صنعت نوپای اسباب بازی نیازمند فرهنگ سازی، ترویج تولید، هم اندیشی و تبادل تجربیات و دانش در این حوزه است.

برگزاری نمایشگاه اسباب بازی می‌تواند فرصتی ارزشمند برای به نمایش گذاردن توان و قابلیت تولیدکنندگان داخلی، شناخت بیشتر توانمندی‌ها، نشر دانش و اطلاعات در حوزه اسباب بازی ایجاد کند. بازی بنیاد زندگی و ابزاری برای آزمودن و زیستن است.

محسن حموله درباره هدف برگزاری نمایشگاه ملی اسباب بازی گفت: برگزاری نمایشگاه اسباب بازی به آگاهی مسئولان فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور کمک می‌کند که امیدواریم با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به کارکرد‌های مهم اسباب بازی و نقش تربیتی، اجتماعی و فرهنگی آن در زندگی کودکان توجه بیشتری شود و به سرمایه گذاری و برنامه ریزی بیشتر مسئولان مرتبط در این حوزه بیانجامد.

وی افزود: هدف اصلی این جشنواره، حمایت از تولید ملی، توانمند سازی و ارتقاء سطح دانش تولیدکنندگان و فعالان حوزه اسباب بازی، ایجاد بستری مناسب و فرهنگی برای آشنایی و تعاملات بیشتر، همکاری اصحاب و نخبگان این صنعت برای انجام کار‌های زیربنایی و اساسی است.

مدیر کل تفریحات سالم و سرگرمی‌های سازنده کانون پرورش فکری کودکان با اشاره به همسویی هدف نمایشگاه و شعار سال گفت: پس از اینکه رهبرمعظم انقلاب سال ۹۷ را سال «حمایت از کالای ایرانی» نامیدند، شورای برنامه‌ریزی چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با همفکری تولید کنندگان اسباب بازی ایرانی، رویکرد جشنواره را تغییر داد و با راه اندازی اتاق فکری متشکل از همه کسانی که در صنعت اسباب‌بازی نقش دارند و صاحب نظران و اندیشمندان این حوزه، با تمرکز بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی، محور‌های اجرایی جشنواره تعیین شد.

وی ادامه داد: برای نخستین بار تصمیم گرفته شد تا نمایشگاه تخصصی دستاورد‌های اسباب‌بازی ایرانی با همت انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی برپا شود و تولید کننده در این نمایشگاه فرصت معرفی و ارائه محصولات خود را برای مسئولان، دست اندرکاران و علاقه‌مندان به اسباب‌بازی داشته باشند.

دبیر چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی بیان کرد:در این جشنواره و نمایشگاه بیش از ۱۳۰۰ اسباب بازی تولید شده در ایران معرفی می‌شود و در این گردهمایی حضور تولید کنندگان اسباب بازی نشان از جایگاه کشور در صنعت اسباب بازی خواهد داشت.

حموله تصریح کرد: این جشنواره با توجه به حمایت از تولید ملی و تشویق افراد به تولید اسباب بازی ملی، ضمن افزایش اشتغال زایی، جلوگیری از خروج ارز و ارز آوری، چشم انداز و افق دیگری را مد نظر دارد و آن تربیت نسلی انقلابی و تربیت یافته با آرمان‌های انقلاب و اسباب بازی ملی است.

وی افزود: با صادرات اسباب بازی و تولید فرهنگ داخلی، انقلاب اسلامی را به سراسر جهان صادر کرده و اشاعه می‌دهیم.

این کارشناس حوزه بازی و سرگرمی درباره ظرفیت‌های ایجاد شده در صنعت اسباب‌بازی گفت: ظرفیت‌هایی که تاکنون در حوزه اسباب بازی ایجاد شده، بسیار متعدد و متنوع است. از این میان می‌توان به ایجاد ظرفیت برای ارتقاء سطح تولید، افزایش توان طراحی اسباب بازی، تشکیل انجمن اسباب بازی، اقدام برای راه اندازی رشته طراحی اسباب بازی در دانشگاه، ایجاد فضا و تمهیدات لازم برای استارت آپ‌ها و ورود جوانان به این عرصه، بستر سازی برای صادرات و ارتباط مفید و سالم میان خریدار و تولید کننده اشاره کرد.

وی در پایان گفت: حمایت و پشتیبانی جدی نهادها، سازمان‌ها و بانک‌ها از تولیدکنندگان و فرهنگ‌سازی مطبوعات و رسانه‌های اجتماعی و ارتباط جمعی حلقه مفقوده است که باید بیش از گذشته به یاری صنعت نوپای اسباب‌بازی بشتابند.

گفتنی است؛ چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی از ۲۶ تا ۳۰ آبان ۱۳۹۷ همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهد بود.

انتهای پیام/

آغاز چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی از ۲۶ آبان ماه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۳۰۰ نوع اسباب بازی ایرانی در جشنواره ملی اسباب بازی معرفی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..