تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی خبرنگار آمریکایی بی‌کینه‌تر از خبرنگاران ایرانی بی‌بی‌سی درباره کشورمان می‌نویسد

بی‌بی‌سی فارسی گزارش نیویورک تایمز را هم تحریف کرد؛

بی‌بی‌سی فارسی گزارش نیویورک تایمز را هم تحریف کرد/ وقتی خبرنگار آمریکایی بی‌کینه‌تر از خبرنگاران ایرانی بی‌بی‌سی درباره کشورمان می‌نویسدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان, پس از ماجرای پرده برداشتن روزنامه نگار ایرانی گاردین از قتل جمال خاشقچی به هدایت تیم سعد القحطانی رئیس دفتر بن سلمان و بنیانگذار شبکه‌ی ضدایرانی ایران اینترنشنال, نیویورک تایمز در گزارشی به نقل از منابع موثق از برنامه‌های محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی و نزدیکانش برای سوء قصد علیه مخالفان خود خبر داد.

نیویورک تایمز در این گزارش نوشته است فعالان اقتصادی به کمک مقامات امنیتی و اطلاعاتی عربستان در صدد بودند با خرابکاری در اقتصاد ایران تجارتی سودآور ایجاد کنند. در این راستا  گروهی کوچک از فعالان اقتصادی با شماری از مقامات بلندپایه سعودی با حضور احمد عسیری مشاور محمد بن سلمان در ریاض دیدار کردند. در این جلسه درباره ترور مخالفان عربستان سعودی از جمله سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان دشمن بزرگ عربستان سعودی صحبت به میان آمده است.

اما شبکه‌ی BBC فارسی  رسانه‌ای که آشکارا اعلام کرده هیات امنای آن توسط ملکه و به سفارش دولت انتخاب می‌شوند، سعی دارد با تحریف آشکار گزارش نیویورک تایمز، از دست داشتن ولیعهد عربستان در قتل جمال خاشقچی و پروژه‌ی عربستان سعودی و نزدیکانش برای ترور مخالفان عربستان سعودی از جمله تلاش برای ترور سردار سلیمانی سرپوش بگذارد و گزارش صریح نیویورک تایمز را در این رابطه با عنوان "گزارش نیویورک تایمز از جنبه های تازه جنگ پنهان ایران و عربستان" منتشر کرد.

در واقع شبکه‌ی BBC فارسی از خبری که هیچ نکته‌ای علیه ایران نداشت، تیتری ضدایرانی استخراج کرد و این در صورتی بود که نیویورک تایمز این گزارش را با عنوان "نقشه ی نزدیکان ولیعهد سعودی برای قتل دشمنان در یکسال قبل مرگ خاشقچی" منتشر کرده بود. سال‌هاست که این شبه‌رسانه‌ی سلطنتی انگلیس با حمایت آشکار و پنهان از دشمنان ایران، در حال تطهیر چهره‌ی کثیف عربستان سعودی و هم‌دستانش است و پوشش خبری منفی را علیه ایران در جهان هدایت می‌کند.

BBC فارسی دستگاه پروپاگاندای وزارت خارجه ی انگلیس                                  BBC فارسی دستگاه پروپاگاندای وزارت خارجه ی انگلیس

صبح امروز علی علیزاده تحلیلگر سابق شبکه بی‌بی‌سی فارسی در رشته توییتی این تحریف آشکار گزارش نیویورک تایمز توسط شبکه BBC را به نمایش گذاشت و خبرنگاران و طرفداران شبکه‌ی ضدانقلاب  BBC را به چالش توجیه این تحریف آشکار BBC دعوت کرد. علیزاده خطاب به کارمندان شبکه بی‌بی‌سی فارسی نوشت شما 9 سال است که با ادعای بی‌طرف بودن کارمندان دستگاه پروپاگاندای وزارت خارجه بریتانیا بوده‌اید و  از هر خبری خنجری می‌سازید در پهلوی مردم سابق کشورتان، در صورتی که خبرنگار آمریکایی نیویورک تایمز که حتی اسم یک خیابان تهران را بلد نیست، منصفانه‌ و بی‌کینه‌تر از شما درباره ایران مینویسد.

در متن رشته توییت عیزاده آمده است:

نیویورک تایمز: نقشه نزدیکان ولیعهد سعودی برای قتل دشمنان یکسال قبل مرگ خاشقجی BBC: گزارش جنگ پنهان ایران و سعودی همه خبرنگاران BBC و طرفدارانشان را به چالش #توجیه دعوت میکنم: از مقاله نیویورک تایمز که نه تیتر و نه متنش حتی یک کلمه علیه ایران نداشت چگونه چنین تیتری استخراج کردید؟

پرده برداشتن از تحریف آشکار BBC در انتشار اخبار کذب توسط علی علیزاده +تصاویر

علیزاده در ادامه نوشت:

آقایان و خانمهای BBC فارسی. ۹سال به چشم مخاطب ایرانی زل زدید و ادعا کردید رسانه بی‌طرف و بدون جهتگیری هستید. همین یک فقره تحریف آشکار از مقاله نیویورک تایمز برای نقض تمام ادعاهای شما کافی است. شما سال‌هاست خبرنگار نبوده‌اید. کارمندان دستگاه پروپاگاندای وزارت خارجه بریتانیا بوده‌اید.

خانمها و آقایان بی‌بی‌سی فارسی. با هیچکدام‌تان خصومت شخصی ندارم. بسیاریتان از «منظر فردی» قابل احترام هم هستید. دشمنی با نقشی است که دانسته یا نادانسته در تبلیغ و توجیه سیاست‌های استعماری وایرانستیز دولت بریتانیا دارید. دشمنی با کارکردتان در تحمیل تحریم اقتصادی بر ۸۰میلیون ایرانیست.

خانمها و آقایان BBC فارسی. از خودتان تا به حال پرسیده‌اید چرا و از چه زمانی به ایران اینقدر کینه پیدا کردید که از هر خبری خنجری می‌سازید در پهلوی مردم سابقتان؟ که چرا خبرنگار آمریکایی نیویورک تایمز که اسم یک خیابان تهران را بلد نیست منصفانه‌ و بی کینه‌تر از شما درباره ایران مینویسد؟

پرده برداشتن از تحریف آشکار BBC در انتشار اخبار کذب توسط علی علیزاده +تصاویر

پرده برداشتن از تحریف آشکار BBC در انتشار اخبار کذب توسط علی علیزاده +تصاویر

پرده برداشتن از تحریف آشکار BBC در انتشار اخبار کذب توسط علی علیزاده +تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی خبرنگار آمریکایی بی‌کینه‌تر از خبرنگاران ایرانی بی‌بی‌سی درباره کشورمان می‌نویسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..