تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عضو انجمن کلیمیان ایران: خدا محوری نقطه اشتراک بین همه ادیان و مذاهب است

دکتر آرش آبایی عضو انجمن کلیمیان ایران گفت: بشریت بعد از ظهور منجی و موعود خدا را به یک نام می‌خواند چرا که خدا محوری نقطه اشتراک بین همه ادیان و مذاهب است.

عضو انجمن کلیمیان ایران: خدا محوری نقطه اشتراک بین همه ادیان و مذاهب است

دکتر آرش آبایی ظهر امروز در پیش نشست تخصصی همایش بین‌المللی امام رضا(ع) در سالن جلسات امام موسی صدر دانشگاه ادیان و مذاهب عنوان کرد: خدامحوری در دین یهود وجود دارد و در تورات آیات و نشانه‌های زیادی از خدا آمده است. در تورات این گونه بیان شده که خداوند آسمان و زمین را آفرید این آیه نشان می‌دهد جهان دارای صاحب است. وجود خداوند در تورات بدیهی است و تلاشی برای اثبات خدا نشده است و بیشتر تلاش برای فهماندن تکالیف الهی پیروان و سعادت است و بعدها مباحث الهیات در اثبات خدا ایجاد می‌شود. حیات انسان وابسته به خداست و انسان با فرامین الهی جان تازه‌ای می‌گیرد و به سعادت دست می‌یابد. خداوند از افکار بشریت آگاه است و انسان آن چه را در فطرت دارد نمی‌تواند از خدای متعال پنهان کند.

عضو انجمن کلیمیان ایران اظهار کرد: خداوند در تورات در همه جای جهان وجود دارد در آیات مربوط به گفت‌وگوی خدا با موسی می‌بینیم که این گفت‌وگو با یک خار انجام می‌شود و در تفسیر می‌آید که نشان دهنده حضور خدا در همه جهان است.خداوند در تورات بارها تکرار می‌کند که من خالق تو هستم و تو بنده من هستی و اینها نشان دهنده خدامحوری است. در این آیات خداوند بندگان خود را از ظلم و ستم پرهیز می‌دهد و عبادت و بندگی را به آنها گوشزد می‌کند. در تورات خداوند بارها می‌فرماید من خدای خالق تو هستم و تو را از سرزمین مصر خارج کردم و بنی‌اسرائیل را از ظلم رهانیدم.ما به خدای یکتا معتقدیم و نماز می‌خوانیم و عبادت می‌کنیم و به گفت‌وگوی ادیان باور داریم.

وی خاطرنشان کرد: در دین ما دیدگاه‌های مادی نفی نمی‌شود بلکه سرچشمه حیات و روزی را خدا می‌دانیم و در هنگام خوردن و نوشیدن نیز دعا می‌کنیم و در هفته یک روز برای عبادت و فراغت از کار تعطیل هستیم البته ما عبادات‌ روزانه هم داریم.

آبایی بیان کرد: خداوند به نیات و اندیشه بندگان خود واقف است از این رو باید قدردان و شکر گزار خداوند باشیم و با پرهیز از بدی و معاصی راه سعادت را بپیمائیم. 

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/609811

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عضو انجمن کلیمیان ایران: خدا محوری نقطه اشتراک بین همه ادیان و مذاهب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..