تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی 300 اقامتگاه بوم گردی در استان کرمان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: تاکنون 300 اقامتگاه بوم گردی در استان کرمان راه اندازی شده است.

غلامرضا فرخی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 108 اقامتگاه بوم گردی راه اندازی شده است، افزود: مهم ترین مزایای راه اندازی این اقامتگاه ها افزایش مدت اقامت گردشگران در روستاها، بازدید از آثار و جاذبه های گردشگری و خرید صنایع دستی و همچنین غذاهای سنتی آن منطقه است که به ایجاد اشتغال و توسعه پایدار روستاها نیز کمک شایانی می کند.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد اقامتگاه های بوم گردی استان کرمان در بخش شهداد، بافت و جیرفت قرار دارد، اظهار کرد: استانداردسازی این اقامتگاه ها از الویت های این اداره کل است که در این راستا تاکنون 180 اقامتگاه مورد بازدید قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به بالا بردن کیفیت ارائه خدمات در اقامتگاه های بوم گردی تصریح کرد: خوشبختانه در دو سال اخیر بیش از 40 ساعت کلاس آموزشی برای مدیران این اقامتگاه ها برپا شده است که تاثیر بسزایی در نحوه ارائه خدمات به گردشگران به ویژه گردشگران خارجی داشته است.

وی با بیان اینکه از نظر فضاهای اقامتی در مرکز کرمان دچار کمبودهایی هستیم، خاطرنشان کرد: با راه اندازی چنین اقامتگاه هایی، سفر در استان توزیع و کمبودهای اقامتی نیز از این طریق جبران می شود.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی 300 اقامتگاه بوم گردی در استان کرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..