تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵۷ هکتار گلخانه در قزوین مشغول فعالیت است

ساعت: 16:57 منتشر شده در مورخ: 1397/08/23 شناسه خبر: 1428271

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تولید محصول در محیط بسته و گلخانه؛ ضمن افزایش راندمان تولید در مدیریت منابع آب نیز نقش بسزایی دارد، هم اکنون 57 هکتار گلخانه در سطح استان مشغول به فعالیت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ فاطمه خمسه ظهر امروز(چهارشنبه) در جلسه ستاد گلخانه‌ها و توسعه باغات در اراضی شیبدار اظهار کرد: در اجرای طرح‌های گلخانه ای باید بروکراسی اداری را کاهش داد و شرایط سهل تری را برای سرمایه گذاران این بخش فراهم کرد. 


وی افزود: در همین راستا، کمیته ویژه ای برای طرح‌های گلخانه ای در نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان و جهاد کشاورزی برای تسریع در صدور مجوز و همچنین اجرای اینگونه طرح‌ها ایجاد شود. 

خمسه تصریح کرد: در اجرای طرح‌های گلخانه ای کوچکترین مانع و مشکلی نباید باشد تا طرح‌های گلخانه ای با سرعت بیشتری اجرا شود. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه سیاست وزارت جهاد کشاورزی؛ توسعه آبیاری نوین و توسعه گلخانه‌ها است، گفت: باید در راستای سیاست وزارت متبوع در جهت توسعه این طرح‌ها حرکت کرد.

خمسه افزود: تولید محصول در محیط بسته و گلخانه؛ ضمن افزایش راندمان تولید در مدیریت منابع آب نیز نقش بسزایی دارد، هم اکنون 57 هکتار گلخانه در سطح استان مشغول فعالیت است. 

خمسه عنوان کرد: سهمیه تخصیصی استان در سال جاری برای گلخانه 40 هکتار است که 9 هکتار آن احداث و 31 هکتار نیز در دست اجرا است و هیچگونه محدودیتی برای توسعه طرح‌های گلخانه ای در استان نداریم. 

وی اضافه کرد: با اجرا و توسعه طرح‌های سایبان‌ها می‌توان طرح‌های توسعه گلخانه ای را گسترش داد. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به احداث مجتمع گلخانه ای نودهک اشاره کرد و گفت: فاز اول مجتمع گلخانه ای نودهک 71 هکتار است که حدود 40 تا50 هکتار طرح گلخانه ای اجرا می‌شود که زیر ساخت های این شهرک در حال تکمیل شدن است.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵۷ هکتار گلخانه در قزوین مشغول فعالیت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..