تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگونی تراکتور یک کشته بر جای گذاشت

ساعت: 15:35 منتشر شده در مورخ: 1397/08/23 شناسه خبر: 1428266

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از وقوع یک فقره واژگونی تراکتور و کشته شدن یک نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد قاسم طرحانی در گفت‌‎وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبنی بر یک مورد حادثه واژگونی تراکتور در جاده روستای "آقچه قشلاق" بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند. 


فرمانده انتظامی شهرستان قزوین اظهار کرد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران پاسگاه "نیارک" مشخص شد یک دستگاه خودروی تراکتور فاقد پلاک به رانندگی فردی 32 ساله در مسیر کشاورزی روستای "آقچه قشلاق" بنا به دلایلی واژگون و به داخل دره سقوط که در این حادثه متاسفانه راننده تراکتور به علت جراحات وارده در دم فوت شد. 


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگونی تراکتور یک کشته بر جای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..