تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال استانداری پورمحمدی و سرمست وجود دارد/ دولت گزینه‌های کاربلد ما را به دلیل سیاسی قبول نمی‌کند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، ضیاءا.. اعزازی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با بیان اینکه حضور حمید چیت‌چیان در استانداری آذربایجان‌شرقی منتفی بوده و او پیشنهاد وزارت کشور را رد کرده است، ابراز داشت: باتوجه به خداحافظی اجباری مجید خدابخش به علت بازنشستگی بایستگی دولت سریعاً جایگزین او را مشخص نماید تا در استان شاهد بلاتکلیفی نباشیم.

وی بر انتخاب استانداران معتدل و به‌دور از حواشی سیاسی تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: باید فردی به‌عنوان استاندار انتخاب شود که با ظرفیت‌های آذربایجان‌شرقی آشنا بوده و حل مشکلات صنعت‌گران و فعالان اقتصادی را در دستور کار خود قرار دهد.

نماینده بناب در پاسخ به این سوال که جایگزین‌های خدابخش چه کسانی‌اند، تصریح کرد: قطعاً دولت‌مردان گزینه‌های کاربلد و گره‌گشای ما را به دلیل جناح‌بندی‌های سیاسی انتخاب نمی‌کنند اما لااقل می‌توانند از بین جناح خودشان شخصیت‌های معتدلی همچون پورمحمدی و سرمست را که جزو گزینه‌ها هستند انتخاب نمایند.

وی بیان داشت: پورمحمدی با اینکه از دانشگاه تبریز کنار رفت اما بازنشسته نیست و بهرام سرمست نیز می‌تواند گزینه‌ی مناسبی از میان جبهه اصلاحات باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال استانداری پورمحمدی و سرمست وجود دارد/ دولت گزینه‌های کاربلد ما را به دلیل سیاسی قبول نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..