تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوکِ بازار، سقوط آزاد نرخ طلا و سکه در تبریز/ امیدها برای کاهش قیمت ارز زنده شد

ساعت: 17:00 منتشر شده در مورخ: 1397/08/23 شناسه خبر: 1428295

در بازار امروزِ تبریز هر گرم طلای 18 عیار 370 هزار و هر دلار آمریکا 13 هزار و 100 تومان معامله می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سقوط نرخ طلا از ابتدای این هفته شروع شد و امروز چهارشنبه 23 ام آبان این نرخ به پایین‌ترین حد در یک ماه گذشته رسیده است.قیمت امروز طلا در بازار تبریز به 270 هزار تومان رسیده است که پیش‌بینی می‌شود با توجه به نرخ نزولی آن از ابتدای این هفته این روند همچنان ادامه داشته باشد.

قیمت سکه بهار آزادی نیز امروز به چهار میلیون و 80 هزارتومان رسیده که با توجه به کاهش قیمت طلا انتظار می‌رود سکه نیز روند نزولی خود را حفظ کند. ارزهای خارجی نیز با نوسانی اندک نسبت به روزهای گذشته روند نزولی داشته و هر دلار آمریکا در بازار آزاد 13 هزار و 100 تومان و یورو 14 هزار و 700 تومان معامله می‌شود.

با این روند امید می‌رود که نرخ ارز در روزهای آتی نیز در آرامش بازار کاهش محسوسی داشته باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوکِ بازار، سقوط آزاد نرخ طلا و سکه در تبریز/ امیدها برای کاهش قیمت ارز زنده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..