تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با دانشگاه های آذربایجان/ ایجاد دهکده سلامت ضروری است

ساعت: 15:25 منتشر شده در مورخ: 1397/08/23 شناسه خبر: 1428231

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از توسعه همکاری های مشترک علمی و پژوهشی این دانشگاه با دانشگاه های کشور آذربایجان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سبلان‌ما، قدرت اخوان اکبری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اردبیلی با تشریح اهداف و چشم انداز سفر هیات اعزامی به کشور آذربایجان گفت: با توجه به پیشرفتهای علمی و تحقیقاتی خصوصاً حوزه های پزشکی و درمانی کشور در جهان و منطقه، در ابتدای سفر با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران نشست هماهنگی و توجیهی با سفیر ایران در باکو صورت گرفت و زمینه های همکاری و مناسبات مشترک مورد ارزیابی و تبادل نظر قرار گرفت.

وی به موضوعات مورد تفاهم با دو دانشگاه شهر باکو کشور آذربایجان، اشاره کرد و گفت: در این سفر زمینه همکاری با عقد تفاهم نامه بین دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از یک طرف و دانشگاههای خزر و دانشگاه طب باکو منعقد و به امضاء طرفین رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به محورهای منعقده در تفاهم نامه اشاره و تصریح کرد: هیات اعزامی در نشست های جداگانه ای که با روسای دانشگاههای خزر و رئیس دانشگاه طب باکو داشت موارد همکاری فی مابین را مورد رایزنی قرار داده و تصمیمات لازم در خصوص پذیرش دانشجوی مشترک در مقطع کارشناسی ارشد، همچنین اجرای طرح های مشترک تحقیقاتی و انتشار مجله علمی مشترک اتخاذ و مورد توافق طرفین قرار گرفت.

دکتر اخوان اکبری با اشاره به برنامه های سفر، از بازدید هیات اعزامی از بیمارستان آموزشی، بخش آناتومی و کلینیک دندانپزشکی دانشگاه طب باکو خبر داد و گفت: از اهداف دیگر این سفر بررسی وضعیت و ارزیابی زیرساختهای آموزشی و درمانی دانشگاههای کشور دوست آذربایجان و نحوه همکاری مشترک در حوزه های درمانی فی مابین بود که خوشبختانه بستر لازم جهت توسعه همکاریهای پزشکی و درمانی در هر دو طرف مهیا است و جای امید است طی این تفاهم نامه ها همکاریهای درمانی نیز توسعه یابد.

وی با تاکید براینکه زیر ساختهای مناسبی در حوزه گردشگری سلامت و توریسم درمانی در استان وجود داردخاطر نشان ساخت: قدمهائی که با عقد تفاهم نامه دو جانبه برداشته شده سرآغازی برای توسعه همکاریها در حوزه اقتصاد سلامت می تواند باشد و دانشگاه در جهت معرفی و شناساندن پتانسیل موجود در خصوص موضوعات آبدرمانی و ایجاد دانشکده و رشته آبدرمانی در آینده نزدیک مسیری روشن برای فعالیتهای در آمدزا با جذب توریسم و فراهم آوری گردشگری سلامت ترسیم خواهد کرد و لزوم ایجاد دهکده سلامت در استان از ضروریات منطقه است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با دانشگاه های آذربایجان/ ایجاد دهکده سلامت ضروری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..